lørdag den 9. april 2016

Lyserøde Påskeæg...

Ja! Jeg ved godt at Påske er ovre, men jeg fik alligevel lige lyst til at male lidt Påskeæg i denne smukke baby lyserøde chalk paint fra www.nordicchic.dk.

Æggene som jeg har malet, har jeg selv pustet ud med en æggepuster fra www.panduro.dk

Den er super flot i sit matte look og passer perfekt til Greengate´s smukke Marie og Abelone serie.

Så er der også noget og glæde sig til, når jeg skal pakke Påsken ud til næste år :-))

www.shop-teglgaarden.dk er blev ny forhandler af den flotte chalkmaling, så kan man handle maling og Greengate på en gang, det jo ikke så ringe endda :-)

Husk! Min Give Away fra www.nordicchic.dk i finder den Her!

Ønsker jer en dejlig dag derude...




2 kommentarer:

  1. Hvor er dine æg blevet fantastiske Susi. Den farve er bedårende og æggene ser ud til altid at have haft den farve. Så sart og mat i farven.

    Rigtig skøn søndag
    Charlotte

    SvarSlet
  2. Den farve passer perfekt til æggene.
    De ser rigtig fine ud.
    Klem Lonni

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.