onsdag den 25. november 2015

Som kom det nye Greengate katalog endelig....

Så kom det endelig og er i vimmer det er flot, fuldstændig sindsygt flot....

Tror det er den flotteste kollektion EVER!!

En ting er sikkert, det bliver en dyr fornøjelse, så dejligt vi går Julen og min fødselsdag i møde.

Som i ved, er jeg vild med pasteller og dem er der rigtig mange af, lige i mine to ynglings farver lyseblå og lyserød...

Er sikker på i også allerede har en lang ønskeseddel, jeg tør ihvertilfælde ikke vise min til nogen lige nu, så tror de da, jeg er gået helt fra snøvsen ;-))

Det nye Greengate kan allerede nu forudbestilles hos følgende forhandlere..

www.shop-teglgaarden.dk 
www.flot-skrot.dk 
www.finenordic.dk

I kan se alle nyhederne i kataloget herunder, hvis i klikker på linket ...


Ønsker jer en fortsat dejlig aften...

Se kataloget her! 






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.