tirsdag den 20. oktober 2015

Den heldige vinder af Birkløv delikatesser er fundet ...

Så skulle jeg til den igen og det piner mig hver gang, at jeg kun kan trække EN heldig vinder, men sådan er det jo desværre...

Jeg håber til gengæld, at den heldige vinder bliver mega glad for denne skønne kurv fyldt med lækkerier fra Birkløv.

Den heldige vinder ud af 70 lodder blev nr 62  Trine Nielsen.

Er du sød og sende mig en besked, da du har glemt og skrive din mailadresse i kommentaren.


Tusind mange tak til alle der har leget med, håber i har lyst en anden gang.

Tak til House of Denmark for jeres fine sponsor gave, er sikker på den bliver taget godt imod :-)

Hvis i vil prøve lykken i endnu en Give Away, så kan i smutte forbi min Facebook gruppe
" Hyggestunder"

Her har jeg en skøn Maileg Give Away igang fra www.gabrielles.dk og i skal være så velkommen.

I finder gruppen her!





2 kommentarer:

  1. Hejsa

    Hvor er jeg bare glad :-)

    Har sendt dig en mail og glæder mig til at nyde de lækre ting.

    Mvh Trine Nielsen

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.