onsdag den 4. februar 2015

Så blev jeg rundt!!!

Ja! Det skal jo ikke være nogen hemmelighed, at jeg igår fyldte 50 år.

Puha ! Det et stort TAL ;-)

Jeg havde ikke nogen planer, da mit helbred ikke lige pt kan holde til så meget.

Så det eneste der skulle ske, var at mine svigerforældre og vores børn og barnebarn skulle komme og spise til aften.

Min kære husbond havde tidligt fri og stod i køkkenet sammen med vores svigerdatter, alt imens jeg hvilede mig og gjorde mig klar til en hyggelig aften.

Hvad jeg ikke vidste var, at min mand og børn i alt hemmelighed og i sidste øjeblik havde inviteret nogle af mine veninder til at komme til spisning.


Lurede lidt! Da de pludselig kom ind af døren, der gik faktisk lidt, før det gik op for mig, at de skulle blive og spise ,det var så dejligt og tænk engang, de havde arrangeret det, helt uden jeg vidste det, det tror jeg aldrig er sket før ;-)))

I får lige et par billede af alle mine skønne gaver, jeg er blevet begavet med.

Af min mand og ungerne fik jeg min længe ønsket IPad Air 2 og masser af Greengate.

Gavekort til undertøj, smykker, creme, Greengate, fine hæklet sager, gavekurv og pengegaver og smukke blomster :-))

Samt den fedeste lille symaskine af min dejlige veninde, den har jeg ønsket mig længe ...

Så er det jo ingen sag og blive et halvt århundrede, når man bliver så forkælet...

Tak til alle der gjorde dagen til en skøn dag :-))




























13 kommentarer:

  1. Det er helt vild alle de flotte ting du har fået, og fed symaskine knus Herdis

    SvarSlet
  2. Happy birthday! It's wonderful that they know you so well. The gifts coordinate!

    SvarSlet
  3. Sikken mange lækre ting du har fået Susi. Jeg er også HELT solgt til symaskinen ❤️

    SvarSlet
  4. WAOW så mange lækre ting og sager du fik - så er der noget ved at have fødselsdag :0) Endnu engang tillykke. Knus fra Anne

    SvarSlet
  5. Hold nu op sikken en høst bare der var mig der blev 50 ........igen 😂😂😂 og sikken en god dag du må ha' haft lrgeligt man bor så langt væk

    SvarSlet
  6. Jamen altså.. stort tillykke med fødselsdagen :0) hvor dejligt at høre du blev forkælet og sikke nogle fine gaver du har fået.
    Rigtig god aften
    Kram

    SvarSlet
  7. happy birthday to you
    happy birthday to you
    happy birthday lovely Susi
    happy birthday to you.
    I wish you all the best, a very good time and a long long life.
    die Frau Oldenkott from germany

    SvarSlet
  8. Gratulerer litt forsinket! Så masse fint du fikk i gave :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlet
  9. Sikke mange fine gaver, du fik ♥ og dejligt, at du havde en skøn dag :o)

    knus Vibeke

    SvarSlet
  10. Tillykke med fødselsdagen fra Sally (Harry & Sally)

    Jeg elsker den lille symaskine. :-)))

    SvarSlet
  11. Tusind tusind tak for alle de søde hilsner .

    De varmer rigtig meget ❤️

    Mange knus fra mig

    SvarSlet
  12. Et forsinket men stort og hjerteligt tillykke med de 50 år kære Susi.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.