mandag den 29. december 2014

Så er Julepynten på vej i kælderen...

Her skal det stå trygt og godt indtil næste Jul.

Syntes nu alligevel her bliver tomt og kedeligt uden mine skønne Mailg nisser, det har vært alt for kort tid vi har fået lov og nyde dem, for min skyld må Julen gerne varer en måned mere, syntes det er så hyggeligt, når her er pyntet med Jul.

Må jo lige vise jer mit årlige Maileg nisse familie billede, det er lidt hyggeligt, når nisse familien er samlet ;-)


Ønsker jer en fortsat Glædelig Jul samt et lykkebringende Nytår.

Tak til alle jer der har kigget forbi, og tak for alle de søde kommentarer i altid bruger tid på at skrive :-)



Mange Knus Fra Mig :-))))

























9 kommentarer:

  1. Rigtig glædelige jul, og et godt og lykkebringende nytår <3
    Knus fra
    Dorthe <3

    SvarSlet
  2. Sikke en samling! Hvor er de fine!

    Her er julen også i dag blevet pakket ned. Jeg synes, denne december er fløjet af sted og knap nok begyndt.

    Jeg ønsker dig et godt nytår!

    Knus Anita

    SvarSlet
  3. Uuuaauuuu!!!! Que bonitos!!!! Son todos preciosos.
    Anna

    SvarSlet
  4. Er først lige vendt tilbage til blogging efter en meeeeget lang pause. Husker fra tidligere, at du er en af dem, der juleråhygger på bedste vis. Hold da helt op en flot nissesamling du har. Jeg har lige vist den til mit barnebarn på 4 og han var vildt imponeret. Hilsen fra Jette

    SvarSlet
  5. En imponerende samling du har :0) Jeg elsker også julen og bliver altid lidt nedtrykt når den er omme - sådan har jeg det også lige efter sommeren, men så ser jeg frem til julen. Årets hyggeligste tid. Knus Anne

    SvarSlet
  6. Sikke en dejlig nissefamilie. Jeg startede på at samle Petit Noel nisserne for to år siden. Jeg er ret pjattet med de store der er kommet til. Men min familie kan ikke lide dem. De synes ikke det er rigtige nisser.

    Godt nytår

    Kh Marianne

    SvarSlet
  7. Nissenfamilje är sooo söt!
    Jag älskar din blog och jag ser fram emot din nästa bilder.
    Ledsen att jag skriver på svenska, men jag kan inte dansk.
    Godt nytår och Härtliga hälsninggar
    Kerstin

    SvarSlet
  8. Det er altid så fint dit nisse familie billede :0)
    Godt nytår til dig og dine..

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.