fredag den 14. november 2014

Skønne aber i Pasteller...

Er sikker på i alle kender den berømte Kaj Bojesen abe, hvis ikke er den meget populær og har sin faste plads i mange hjem.

Aben findes i flere størrelser og de er super flotte...

I kan læse om den berømte abe her!

Kan i slet ikke leve uden den skønne træabe, kan i spare hele 10%  her!

I Lørdag´s fik jeg disse to skønne aber i gave af min blogveninde
Gitte Blinkilde, som har bloggen "En kreativ Verden"

De er efterhånden blevet lige så populære og hækle, som alle de skønne Disney figurer og det er da bare stort, at sådan en lille dansk træabe også er blevet populær i hæklet udgave.

Den orginale er super flot og perfekt til dem der ønsker design, men lige frem som legetøj til børn, den holder ikke helt, da den er alt for skrøbelig til leg.

Så jeg syntes, det er dejligt, at nogen giver os muligheden for at få en som børnene virkelig kan lege med...

Vores barnebarn er dog for bette til den endnu, men tro, mig hun vil gerne lege med dem, hun var vild med dem, da hun så dem....

Min søn og svigerdatter har ønsket sig den orginale i julegave, så hvem ved, måske ligger den under juletræet ;-)



Ønsker jer alle en dejlig weekend derude...





Her ser i Kaj Bojesen´s smukke træfigurer.
En super ide til julegaven til den i holder af...









5 kommentarer:

  1. Firmaet bag Kai Boyesen har forbudt opskriften, billeder af de hæklede aber og lignende - hvis jeg var dig ville jeg måske ikke vise det frem på bloggen, de truer med sagsøgning.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hold da op!! Så går de da godt nok i små sko, så er jeg da ikke så sikker på at jeg vil reklamere for dem længere eller købe deres ting overhovedet.

      Hvad skulle Disney og andre store mærker så gøre?? Det jo helt ude i hampen, at de ikke tager det som et kompliment.

      Kan forstå hvis man lavede dem med henblik på salg, men det er en gave fra en kreativ blogger.

      Hvis de har ondt i måsen over det, så må de jo skrive en mail til mig.

      Måske det er en ny " Jensens bøfhus sag" Det ville ikke være godt herop til Jul og gå i så små træsko :-(

      Slet
  2. Hold da op hvor er de bare søde. Sikke en skøn gave. Hende Gitte er da godt nok bare super til at hækle. Knus Anne

    SvarSlet
  3. De er da helt fantastiske💝
    Dejlig gave at få😊
    Forstår slet ikke hvis der skulle komme sagsanlæg pgra dette.
    Det er jo uden sammenligning efter min mening😒
    Nyd dem Susi, de er så søde❤️
    Kh Pia

    SvarSlet
  4. Dejligt du er glade for dem, Susi <3
    Fatter ikke alt det halløj, med de aber og fugle ?
    God weekend <3

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.