torsdag den 18. september 2014

Hjemmelavet vaniljesukker til værtinden...

Nu varer det ikke længe, før vi skal bruge masser af vaniljesukker, så jeg deler lige endnu et indlæg fra min blog " Sommerhusliv Hele Året"

I må nemlig aldrig smide jeres brugte vaniljestænger ud, de kan nemt genbruges.

Når jeg har skrabet kornene af vaniljestangen, sætter jeg den i mit skab i et krus, så står den der og tørrer og er lige klar til at klippe i mindre stykker og lave hjemmelavet vaniljesukker af, det smager så dejligt...

Jeg har købt de fine nye stof låg til syltetøjsglas hos www.gabrielles.dk de er så fine og til så billige penge, at jeg ikke selv gider og finde symaskinen frem.

Etiketterne er fra det nye "Jam Making set" også fra Greengate.

I kan se hvordan i laver den lækre vaniljesukker  Her!

Det er en rigtig sød værtindegave, er sikker på den vil bringe glæde :-)))










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.