mandag den 22. september 2014

Flotte sager fra Maileg...

Uha!! Det bliver en dyr Jul med Maileg, eller også skal jeg til og få sorteret godt i de gamle nisser, for jeg bliver nødt til at have nogle af de ny, de er slet ikke til at stå for:-))


Jeg tror det ender med det sidste, for som min kære husbond sagde forleden " Hvor skal vi snart selv være med alle de julesager", og det har han nok ret i, det er lige ved at tage overhånd, men det er svært, når man ikke nænner og skille sig af med dem og ikke kan styre sig, når der kommer nye ;-)

Jeg må se hvad jeg gør, lige nu vil jeg bare nyde alle de smukke nye sager.

www.møllegaarden.dk har allerede fået rigtig meget af det nye Maileg i butikken, som i kan besøge i Lemvig eller på deres webshop, som lige har fået nyt look og ser så flot ud.


I finder alt det nye Maileg Her!


Vil lige minde jer på at Maileg´s eget  lagersalg, starter nu på Fredag d 26/ 09-2014 , i kan se åbningstiderne Her!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.