torsdag den 3. juli 2014

Skønne flasker fra Fentimans.

Dem har jeg ledt efter længe, elsker anderledes flasker, men der findes ikke så mange af dem i Danmark.

Så når jeg ser dem rundt omkring på de andre blogge, må jeg bare eje dem.

En sød pige jeg kender, viste mig linket til en forhandler i Danmark og så skulle der handles :-))

Forhandleren er denne skønne butik  www.smagevarer.dk som også forhandler skønne delikatesser.

Her får i lige lidt billeder af de smukke flasker og tro mig, de vil blive brugt på mange flere billeder ud i fremtiden, de er jo slet ikke til at stå for.....

I kan besøge Fentimans egen side og se alle deres skønne sager Her!








12 kommentarer:

  1. Smukke flasker - men du nænner vel ikke at drikke dem ? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej! De skal vist bare stå til pynt søde Gitte <3

      Knus Susi

      Slet
  2. Tillykke med de fine flasker ♥
    Jeg købte også nogle og desuden et glas lækker pesto.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  3. Die Flaschen sind fast zu schön, um sie zu trinken!!! I like! ;)
    Schöne Grüße Steffi

    SvarSlet
  4. Sikke nogle smukke flasker! Det er jo lige før at man ikke nænner at drikke dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg heller ikke jeg nænner, de bliver vist bare til pynt Marlene.

      Knus Susi

      Slet
  5. Åh de er så fine :-)) god dag knus

    SvarSlet
  6. Å så søte flasker, slike skal jeg jammen meg bestille meg jeg også <3 Takk for link. Flotte bilder du har her i bloggen din bestandig <3

    Ha en fin dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Janne Du må have købt dig nogen, de er så fine <3

      Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.