lørdag den 25. januar 2014

Pakke fra Cath Kidston...

Den fik jeg hentet igår, selvom det er længe siden, at jeg bestilte det sammen med en veninde.

Kasserne er så flotte, det ene sæt er dog ikke helt samme farve som de andre, men så sætter jeg dem bare hver for sig.

Skal bruge dem i mit krearum til knapper, stof og andet godt...

De var sat ned til halv pris, så det var jo ikke så ringe.

Den prikkede bakke er en gave fra min veninde, den er jeg super glad for den passer så smukt til mit Greengate og lyser smukt op i køkkenet, så det hele ikke bliver for lyserødt og lyseblåt ;-)

Fik også disse tre små cremer, de er da slet ikke til at stå for :-)

I kan se alle deres nyheder her! der er mange smukke sager!! og fragten er ikke særlig dyr til Danmark.
















5 kommentarer:

  1. Hej Susi!
    Endnu engang et flot køb ❤️....hvad er den English Tea shop dåse til ?
    Knus
    Heidi 😉

    SvarSlet
  2. Tak søde <3 Der er te i og det er en gave fra en sød veninde <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Sikke flotte ting du har fået købt ♥ Glæder mig til at se dine kreative ideer med kapperne, de er virkelig flotte ♥ Som altid skønne billeder ♥
    Knus Marianne

    SvarSlet
  4. Sikke dejlige billeder og fine ting fra Cath Kidston. <3
    Jeg er vild med det hele.
    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet
  5. Smukt smukt smukt....

    Har det som Birgitte, VILD med det hele !!!!!..........

    kh
    Loppe

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.