søndag den 19. januar 2014

Hygge med Greengate´s Maskintape og smukke papir.

Igår aftes fik sad jeg og hyggede mig med Greengate´s smukke maskintape.

Fandt nemlig de fine fyrfadslys med plastik holdere i Fakta til 9 kr for 8 stk.

Så tænkte jeg det kunne være sødt at sætte maskintape på, som jeg har set flere steder i blogland, men syntes det var smart at sætte dem på de holdere, så kan jeg altid bare udskifte lyset.

Det blev til 40 stk´s nogle i pasteller og andre i Greengate´s røde maskintape ( de røde fpor i at se en anden dag )

Fik også lavet to søde tændstiksæsker i Greengate´s fine nye design Mimi  de blev rigtig søde, er vild med det design...

Lysene kom jeg i et gammelt henkogningglas og pyntede det med Krima og Isa´s smukke lyserøde bånd og en fin Greengate klemme...

Håber i kan bruge ideerne...


















8 kommentarer:

  1. Det kan man da kalde ren sommerhusstil <3

    SvarSlet
  2. Hvor blev de søde <3
    Rigtig god idé. Fine billeder. :)

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Oj det var virkelig smart!!! Så øte lysene ble,den idèen må jeg nok kopiere en gang :D
    Toveklem: )

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.