fredag den 13. december 2013

Vinderen af min Give Away er fundet!!!

Ja! Nu skal vi have fundet den heldige vinder af min Give Away og det kan åbenbart godt betale sig at vente til aller sidst, for vinderen blev Nr 55 ud af 56 gældene kommentarer.

Nr 55 tilhøre Mette Lunddal Larsen og jeg håber den vil bringe glæde og hygge i dit julehjem....

Tusind tak til Gabrielles.dk som endnu engang har sponsoreret en smuk ting til glæde for alle  mine trofaste læsere.

Tusind mange tak til jer allesammen, fordi i legede med endnu engang :-))

Nu holder jeg en pause med Give Away, for nu tror jeg vist, jeg skal igang med at have bagt julekager, det varer jo ikke længe før Julen banker på døren :-))


Hvis ikke i har fået købt alle jeres julegaver endnu, kan jeg glæde jer med at i Lørdag d 14 Dec samt Søndag d 15 Dec kan spare hele 25%Peters Jul og Lene Bjerre hos www.gabrielle.dk

Husk!! Og vær klar, når tilbuddet starter allerede i aften klokken 24.00 ( beløbet trækkes manuelt)....








www.gabrielles.dk


3 kommentarer:

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.