torsdag den 31. oktober 2013

Skønne sager til salg!!

Så er der ryddet lidt op og jeg har fundet lidt sager, som jeg sælger til en god pris.

Hvis det skulle have interesse, så send mig gerne en mail 




Gl. Svensk børnestol købt hos Savillas.
Reserveret!
7 stk fine Maileg æg sælges samlet...

Fin æske fra Greengate m. 9 søde metalæg, som kan åbnes.
Helt ny.



Stort kagefad, spækbræt, og sød dåse.
Alt som nyt!!


Sødt gammel påskepynt...


Unikt gammelt svensk børnemøbelsæt.
Der er tegnet på bordpladen, så den trænger til en pensel, ellers et smukt sæt...
Sættet består af 1 stol, 1 bænk og 1 bord.
Sendes ikke...
Reserveret!!

Hvis du har købt Greengate´s smukke lampeskærm.
 kan du købe et ekstra betræk i June White , så har du altid et og skifte med.
Det koster 150 kr.
Hvis du har købt Greengate´s smukke lampeskærm.
 kan du købe et ekstra betræk i Millie White, så har du altid et og skifte med.
Det koster 175 kr.
( koster lidt ekstra, da det er et udgået design)







4 kommentarer:

  1. Hej Susi. Jeg vil gerne købe Maileg garderobestativet, det ønsker barnedatteren sig nemlig, eller er det hendes mor ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bare en aftale ❤️ Sender dig en mail 🌸

      Slet
  2. Hvor har du fundet mange fine ting frem. Er helt forelsket i det lille bord med stol og bænk til... Har desværre hverken ide om hvad det skulle bruges til og hvor det skulle stå ;o)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lise

      Ja! Jeg vil også rigtig gerne selv beholde det, men jeg har simpelthen ikke plads til alle de ting, kunne bare ikke stå for det, dengang jeg fandt det, så jeg håber en anden vil passe godt på det :-) Knus Susi

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.