onsdag den 12. juni 2013

Lækre sager til salg!!!

Jeg har været så heldig og vinde disse skønne sager, men de passer desværre ikke rigtig ind i mit Greengate.

Så var det meningen at vores den ældste skulle have den, men det er heller ikke lige ham, så nu har jeg sat det til salg!!!


Lækkert sengetøj...

Nyprisen er 899 kr sættet.

Sælger 2 sæt til 800 kr eller et enkelt sæt for 500 kr.

Se også mine andre annoncer, der er smukke puder og lækker plaid til salg, som der 

passer til serien.


Designer sengetøjet hedder Gullfuglen og er fra Fünkle og er i 100% bomuld satin.


Mål dynebetræk 140 cmx220 cm


Pudebetræk måler 50x70 cm





Super lækker plaid i 70% Merinould og 30% Mohair fra Fünkle Måler 130cmx 190cm er 

sprit nyt og ligger stadig i 

indpakningen. ( en gevinst)


Nypris 1300 kr


Sælges for 600 kr.


Se mine andre annoncer med sengetøj og puder der passer til ;-)
 





Helt nye smukke puder i målene 50x50 cm

fra designer firmaet Fünkle ( det er en gevinst, ligger stadig i pakkerne)


Nypris fra 749 til 649 kr stykket Har to af de sorte og en med fuglen.


Sælges for 300 kr stykket eller samlet 800 kr




Stort Ferm Living træhus til pynt på reolen.

Måler 24 cm i højden og 17,5 i bredden

Det er helt nyt!!!

Sælges for 100 kr   






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.