lørdag den 12. januar 2013

Tolix Til Salg!!

Jeg har en fed Pink Tolix taburet til salg, hvis det lige er den i søger.
Den er som ny og helt uden ridser Nypris 1150 kr.

Sælges for 500 kr.

De seks Tolix stole, som jeg solgte igår, har jeg lovet at sælge videre, da hende der købte dem syntes de var alt for lave til hendes bord, så hvis der er nogen derude, som kunne være interesseret, så send mig lige en mail....

Det er dem på det nederste billede, der er seks styks til en samlet pris på 4800 kr.
( sælges kun samlet)





                                                      Solgt!


9 kommentarer:

  1. Desværre er jeg ikke køber til taburetten.
    Det minder mig om kæresteparret - håber du bærer over med mig ? jeg skriver lige til dig, hvornår jeg er i omegnen af Farsø i det nye år. Måske bliver det omkring den 30. januar :o)
    mvh Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Det helt iorden, du kommer bare når det passer dig, skal nok passe på dem imens, de render ingen vegne.

      Knus Susi

      Slet
  2. Hej. Er det mon muligt at sende skamlen. ??

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte

      Ja! Det kan sagtens lade sig gør, det vil koste 98 kr med Post Danmark, hvis du selv afhenter :-)

      Knus Susi

      Slet
  3. Hej der,
    Er de 6 hvide tolix stole stadig til salg. Så er jeg muligvis interesseret. :)
    Birgitte

    SvarSlet
  4. Hej Susi

    Jeg faldt lige over dit gamle indlæg og vil høre om den pink skammel stadig er til salg? (det er den jo nok
    ikke når det er så længe siden) ;-)

    Ha' en rigtig dejlig weekend.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.