onsdag den 19. december 2012

Rugbrøds Hjerter...

Det fik jeg bagt forleden dag, da vi alligevel var igang med at bage,
de er til en lille gave til nogle skønne piger som  jeg holder af.

De er nemme at lave,i skal bare købe en rugbrødsblanding og røre dejen sammen med lidt ekstra mel, så dejen bliver fast nok til at rulle ud på et mel dækket bord og så få fat i en af de større hjerte udstikker, i kan få mange forskellige Her!

Drys hjertet med lidt mel, det får dem til at se lidt rustikke ud og bag dem på 175 grader i 1 time...

Husk at lave hul i dem inden bagningen, så i kan pynte med lidt grønt og et groft bånd, eller måske et sødt hvidt blondbånd :-)

Jeg har som i kan se på det nederste billede lige fået den fine julebog fra
Sif Orellana, den er rigtig fint, med mange søde ideer i...

Ønsker jer en dejlig dag, nu varer det jo ikke længe før det er Juleaften...









13 kommentarer:

  1. Hvor er de søde de rugbrødshjerter ;)
    Jeg har også "Sifs magiske julekalender", men synes nu ikke den er så magisk endda, blev faktisk lidt skuffet.
    God onsdag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ditte

      Tak skal du have..
      Jeg syntes den er rigtig sød, men måske lidt fordyr i forhold til størrelsen :-)

      Knus Susi

      Slet
  2. Så fine , en rigtig god ide :-)) god aften

    SvarSlet
  3. LECKER!!! Eine ganz tolle Idee, liebe Susi!!!

    Knus, Birgit

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you, they will also fit nicely into your home :-)

      Hugs Susi

      Slet
  4. Wauw hvor er de fede... Jeg håber hvert år jeg får tid til at bage disse men enten glemmer jeg det ellers også løber december fra mig....

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tine

      Det tager ingen tid, så du må igang..
      De passer perfekt til dit smukke Franske hjem :-)

      Knus Susi

      Slet
  5. super søðe rugbrøds hjerter ❤

    SvarSlet
  6. De er bare super fine - god idé! Har forresten også den bog fra Sif - havde næsten glemt det, nu er det vel på tide at kigge lidt i den ;0) Knus Anne

    SvarSlet
  7. Sødt alternativ til peberkagerne. Elsker deres rustikke udseende.

    Mange julehilsner fra Lise

    SvarSlet
  8. Hvor er de bare fine :-)

    Mange julehilsner fra Lotte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.