lørdag den 20. oktober 2012

Kæmpe Fødselsdag!!!

Det fejre Gabrielles.dk idag med en masse skønne tilbud.
I kan spare fra 20-70% på bla. Greengate, det er helt vildt så mange skønne ting hun har sat ned :-)

Jeg vil gerne ønske Gabrielles.dk et stort Tillykke med fødseldagen og Takke hende mange gange, for den støtte hun har givet mig her på bloggen og på vores Facebook gruppe.

Tak for alle de flotte Give Away du har sponsoreret til alle mine trofaste læsere igennem de 3½ år, som jeg efterhånden har haft min blog.

Du har glædet mange med en hilsen fra dig....

Tak fordi du altid har et godt tilbud, Ja! nu lyder det lidt ligesom "DyneLarsen" ...smiler...

Håber du får nogle kanon gode dage på din shop, det har du fortjent...

Kender ikke nogen som dig, du er virklig en fighter og en kærlig Quinde, som vil dine kunder det bedste.

Vi kan også takke dig for at vi var flere bloggere der fik hilst på hinanden, fordi du arrangerede " Greengate dag" den 1 September og forkælede os alle med lækre sager og en skøn dag.

Vi er mange der allerede glæder os til næste "Greengate Dag" den 1 December og til jer der endnu ikke har tilmeldt jer, er der stadig 8 pladser tilbage.

Gabrielles.dk længe leve HURRA...HURRA..HURRAAAA OG SÅ DET LANGE HURRAAAAAAAAA.........







4 kommentarer:

  1. Tillykke til Gabrielles - Jeg tør simpelthen ikke at kigge ind :-) (måske et lille smugkig) Til gengæld vil jeg tilmelde mig som fast læser hos dig - Smiler, troede faktisk at jeg var læser da du har været på min blogrulle meget længe :-) Bedre sent end aldrig ik´? knus Gitte

    SvarSlet
  2. Hej Gitte

    Ja! Det kan være farligt og bare tage et lille kig forbi Gabrielles, med de priser... bliver man nemt fristet.

    Tak fordi du har lagt dig som følger, det er jeg rigtig glad ved.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til Gabrielles..:-)

    Jeg lod mig friste, har lige bestilt 12 krus og en sukkerkrukke fra Miss Blackbird/Piphome i sort og hvidt...lol.

    Det må være en julegave til mig selv.;-)

    Har i det hele taget lade mig friste lidt for meget i det sidste..

    God weekend knuz fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Tusind tak for tips og stort tillykke til Gabrielles - jeg var simpelthen nødt til at købe en GreenGate theboks, jeg har kigget på længe nu, som var sat ned og to GreenGate skåle :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.