lørdag den 11. august 2012

Nyt Greengate

Fik jeg med posten igår, denne gang havde jeg bestilt de skønne små lommeletter og nogle lækre bånd til når jeg engang skal igang med at være kreativ, der må da snart komme lidt ideer til mig, syntes det har været noget sløjt her i sommer.

Nu er der ingen undskyldning med alle de smukke maskintape, bånd og skønne sager fra Greengate.

Jeg har købt det hos Møllegaarden.dk de har allerede fået mange skønne sager.

Så det er svært at styre sig, når man ser alle de skønne nye farver.

Har i fundet en bestemt serie, som i bare må eje??

Jeg er nok selv mest til Naomi Dark Mint og Pink, dem glæder jeg mig til at mixe med det jeg har i forvejen.









6 kommentarer:

  1. Det var nydelige saker!! Greengate er en favoritt hos meg også :)Ønsker deg alt godt for lørdagen og helga

    Klem

    SvarSlet
  2. Hej Susi
    Men jisses så gulligt :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    redan mängder med fina bloggar...
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvarSlet
  3. Fine sager som altid Susi, Er sikker på at kreativiteten kommer lynhurtig tilbage til dig.
    God søndag til dig og dine..
    Knus Tina

    SvarSlet
  4. Sikke dejlige ting i dejlige farver! Tror da aldrig, at jeg ville kunne nænne at bruge de søde lommeletter ;0) Fortsat dejlig weekend. Knus Anne

    SvarSlet
  5. Du har en flott blogg.
    Jeg liker også Greengate, de har mye fint:):):)

    Ønsker deg en strålende dag,klem Merethe

    SvarSlet
  6. Det er fine ting, som jeg også har købt noget af.
    Jeg glæder mig til at få kreative ideer fra dig :o)
    De skal nok komme, nu hvor hverdagen banker på.

    knus fra Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.