lørdag den 14. juli 2012

Nemt Brød og Irma´s lækre Pesto

Da vi var på Sjælland var jeg lige en smut forbi Irma, som jeg elsker at handle i.
De havde tilbud på deres egen Grønne Pesto, så jeg måtte bare have fire med hjem, den smager så godt og er dejlig at have på lager, hvis man ikke lige har tid til at lave den selv.

I kan købe den hos Irmatorvet.dk lige nu og få den bragt til døren, det kan da ikke være nemmere og i hele Juli koster leveringen kun 20 kr, normalt koster det 50 kr, men hvis du handler for mindst 500 kr er leveringen gratis.

De har tilbud på 4 glas for 69 kr normal pris er 30 kr pr. glas.

Endnu et fif, hvis i har en travl hverdag.

Lidl.dk har et stort udvalg af speciel mel bla. en færdig melblanding til 2 brød for 12 ,95.
I sidste uge havde de den på tilbud til bare 8 kr, så  kan det vist ikke gøres billigere.

Jeg køber også min speltmel hos Lidl , de har to slags en alm. og en fuldkornsspelt til 9,95 kr for 1 kg, det er under halv pris af, hvad det koster andre steder.

Jeg har bagt brødet i min Tupperware Ultra Pro men det kan også bages i en jerngryde.
Det giver bare et super lækkert sprødt brød.

Det smager dejligt, næsten som et hjemmerørt brød.

















4 kommentarer:

  1. Så bliver det vist ikke meget bedre.....GUF.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  2. tak for tippet med Irmatorvet. En god Pesto er lige hvad jeg er på kig efter. Havde et par stykker med hjem fra Slovenien, men de er ved at være spist nu. :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Hej Lene

    Nej! og nemmere, brødet smager så lækkert.

    Hej Mona

    Det kan du roligt købe, det er guf for ganen, har selv bestilt 8 glas, rart at have noget til værtinde gave sammen med andet lækkert.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Uhm ser lækkert ud.. Og nogen gange er det bare rart at springe over hvor gærdet er lavest ik ;0)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.