torsdag den 12. juli 2012

Gammel Formnings reol sælges!!

Jeg har fået nyt skab og sælger derfor min den gamle Formnings reol, som jeg har købte hos Savillas i Skive.

Den stammer fra Sverige og er super flot med mange specielle finesser.
Patineret i en flot lyseblå farve...

Hvis det lige er den du står og mangler så send mig gerne en mail.
Den måler 114 cm i bredden er 187 cm høj og på det dybeste sted, der hvor lampen står måler den 59 cm.
Måler 26,5 cm i dybden foroven.
Den koster 2800 kr.

Den er super flot og kan bruges  i alle rum eller i en butik.














11 kommentarer:

  1. Ejjjiiii... den ville jeg virkelig gerne eje, hvis jeg lige havde pengene ;) Den er bare så utrolig smuk. Kiggede på den næsten dagligt da du havde den inde på Gul & Gratis. Tænk at du vil af med den, den må være utrolig flot dit nye skab, siden at du vil af med det.
    Dejligt at "se" dig herinde igen, håber at du havde en fantastisk ferie herover på "vores" lille ø ;D))))
    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Den er supersmuk - og hvis jeg havde pladsen skulle den bo hos mig!
    Desværre kan jeg ikke lige se, hvor i hytten den ville komme til sin ret og sådan en skønhed skal have en æresplads ;-)

    Den skal du uden tvivl nok få solgt! :-)
    Kram Louise

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot. Jeg ville gerne, men jeg har desværre ikke brug for den. Øv osse :-) jeg er ellers vild med de reoler.

    SvarSlet
  4. Hej Susi
    Meget lækker reol c",)
    men desværre har jeg ikke plads,ØV
    Det er ellers billigt med alt det der på hylderne......smiler

    mange hyggelige knus
    Maj-Britt

    SvarSlet
  5. Ej tænk at du sælger din fine formningsreol - hvis bare jeg havde plads - og så bor vi jo heller ikke lige i nærheden af hinanden - så det ville nok også være lidt svært - der er lidt langt til dig fra Fredensborg ;-)

    Men lige en anden ting jeg gerne vil spørge dig om, den lyseblå farve du maler med (bl.a. den fine lyseblå dukkevogn du har på din blog) og også din fine formningsreol - har du en farvekode på den (og som du gerne vil af med)?

    Vi har et fint glasskab som vi fik i bryllupsgave, det er desværre afsyret og det er jeg ikke så vild med mere og har egentlig ikke været det i mange år, Thomas har længe sagt om vi ikke skulle male det men jeg har ikke rigtig kunnet få mig selv til at springe ud i det, men nu har jeg besluttet mig for at nu skal det være - så jeg meddelte Thomas at hvis det skulle males så skulle det være lyserødt eller lyseblåt og han stemte så på det lyseblå ;-) men nu er jeg så bange for at jeg ikke lige rammer den rigtige lyseblå - uhhh der er mange spekulationer, men alle de ting du har malet i lyseblå har den helt rigtige farve synes jeg.

    Håer du vil dele din farvekode med mig ;-)

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  6. Hej Tina

    Ja1 Den er rigtig fed men jeg har haft et ønske om et skab, der lige passede ind og pludselig var det i Gul Og Gratis, så jeg måtte bare slå til.

    Reolen var faktisk solgt, havde holdt den i 14 dage og så igår meldte hun fra.
    Så jeg blev godt træt af det.

    Nu står jeg og bliver helt i tvivl om jeg vil af med den, men jeg kan bare ikke finde plads til den desværre.

    Vi havde en dejlig ferie trods møgvejr, men dejligt at være hjemme igen.

    Hej Louise

    Ja! Den er så speciel og er også træt af den ikke kan stå andre steder, har prøvet alt.

    Hej Anne

    Ærgerligt du ikke har plads:-)

    Hej Maj-Britt

    Ja! Det ville ikke være så ringe, hvis det var med indhold, men det er det desværre ikke.

    Hej Lotte

    Ja! Det ville have været nemt hvis vi boede lidt tættere på.

    Farvekoden som jeg har brugt er to farver, som jeg blander sammen for at få den ønsket farve.
    Du får dem lige her:
    S-0520-R80B OG
    S0510-B

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Nej hvor er den flot din reol ...
    Du skal nok få den solgt !
    Ha en dejlig dag
    Knus Karina

    SvarSlet
  8. Den er rigtig flot og jeg kan godt lide den farve.
    Hilsner fra Holland.

    SvarSlet
  9. Åh hvor er den flot:-). Hvor er det du bor hen af i landet?
    Vh. Louise

    SvarSlet
  10. Hej Louise

    Jeg bor i Farsø i Vesthimmerland/ Nordjylland.

    Du er velkommen til at komme og se vidunderet:-)

    Ha´en dejlig Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Øv bøv min mand synes det er for langt at køre:-(

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.