tirsdag den 12. juni 2012

Nyt Bord i Stuen

Ja! Det var meningen det skulle sælges, da jeg havde prøvet at sætte det flere steder i huset og ikke syntes jeg havde plads, men nu har jeg fundet pladsen alligevel:-))

Det er et bord, som jeg fandt på bagagerums marked  i Viborg, sidst vi var afsted.
Inden det blev malet var det bare brunt med råhvid bordplade, i kan se det på det nederste billede, hvor Kenneth lige har slebet det, inden det skulle have en ansigtløftning:-)

Nu er det bare blevet så fint i den lyseblå farve og står perfekt inde i stuen.

Det er vildt hvad maling kan gøre...

Ha´en dejlig dag derude:-))











17 kommentarer:

  1. Så flott den ble :-)
    og så mye fint det er her på bloggen din :-)

    SvarSlet
  2. Ja det er altså vildt hvad maling gør, fint er det blevet :) knus

    SvarSlet
  3. Ja, hvis ikke det er malingen der er magisk, så må det jo være din gemal ;)
    Det ser skisme godt ud!
    Knus på en tirsdag.

    SvarSlet
  4. Det er virkelig blevet godt og taget sig jo fantastisk ud med dine opsætninger ;o)
    Jeg mangler selv nogle småborde til at stå rundt omkring og nu ved jeg præcist hvordan, Tak.

    SvarSlet
  5. Hej Villblomsten

    Tak skal du have:-)
    Dejligt du kiggede forbi

    Hej Andriette

    Tak skal du have, er også glad ved det:-)

    Hej Lisbeth

    Ja! det er super fedt.
    Nej! han bliver aldrig træt af at male, han elsker at gøre mig glad, om det er i pasteller eller andre farver, tror jeg han er lige glad med:-)heldigvis...

    Hej Ditte

    Ja! han er en skat!!! Tak skal du have:-)

    Hej Hanne

    Tak skal du have, du må på udkig i det svenske, der er jo masser af fine sager deroppe.

    Er sikker på du nok skal finde mange fine sager til jeres skønne hus.

    Ha´en dejlig dag allesammen

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hej Susi,

    tak for din søde hilsner:-)

    Hvor er det altså bare sødt, ja det er vildt hvad maling kan gøre!

    Knus Tina

    SvarSlet
  7. Hej Susi
    Hvor er det bare blevet fint ...
    Godt du selv kunne bruge det ...
    Rigtig skønne stilleben ... Hvor er det bare yndigt ... Du er rigtig god til det med indretning (det har du jo nok fået af vide før) ...
    Fortsat dejlig dag ...
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  8. Nu må jeg i gang med mit skab! vil du ikke sende en mail med farvekode og mærke. Du grunder, maler to gange - giver du også lak... væg eller træmaling
    Knus Charlotte
    urup@city.dk

    SvarSlet
  9. Den er vel nok sød, godt du fandt plads til den. Ellers ville jeg gerne havde købt den ;) Den passer perfekt der..
    Bordet er rigtig sødt med den lille ekstra kant der er på bordpladen.. Sådan nogle borde er SLET ikke til at opdrive her.. Så du har været heldig ;)
    Ha' en dejlig aften..
    Knus Tina

    SvarSlet
  10. Hvor ser det bare godt ud - det har fået sin helt rigtig plads der, med de rigtige ting på :)
    God aften til dig..

    SvarSlet
  11. God aften Susi.
    Jamen super flot, som altid :-))
    Tror du har smittet mig, med det lyseblå. Jeg bliver mere og mere forelsket i den farve. Har altid haft lidt sammen med det lyserøde, men Kan godt fornemme det lyseblå kommer snigende :-)))Skal vist ha blandet den maling.

    Rigtig god aften til dig fra mig

    SvarSlet
  12. Armmen det ser jo så godt ud og passer lige ind i din stil - sikke en forvandling. Er vild med din engel :0)

    SvarSlet
  13. Hej Tina

    Det var så lidt og selv tak.-9

    Hej Dorthe

    Ja! jeg nænnede slet ikke at sælge, det så jeg måtte bare finde en plads:-9
    Tak for de søde ord..

    Hej Charlotte

    Du da hurtig må jeg sige:-)
    Møblet har fået to gange grunder, 2 gange lyseblå maling ( farveprøve)
    og til sidst efter slibning 2 gange junkers mat lak ( fra hjem og fix)

    Håber det er hjælp nok ellers skriv igen..

    Hej Tina

    Skal nok kigge efter et til dig, for nu har jeg ikke plads til flere små borde:-)

    Hej Annika

    Tak skal du have, er også rigtig glad ved det:-)

    Hej Anette

    Du siger bare til hvis du skal bruge koden, eller har jeg sendt den til dig, kan ikke huske det?
    Har sendt den til flere i denne uge.
    Efter de har set skabet på verandaen har de været helt vilde med den lyseblå farve.

    Glæder mig til at se dit lyseblå med dit nye kamera:-)

    Ha´en dejlig aften allesammen og Tak for alle de søde hilsner.

    Knus Susi

    SvarSlet
  14. Hej Helle

    Tak skal du have.-)

    Skal nok kigge efter en engel for dig, når jeg er på loppemarked, den hænder jeg møder den.

    Den er fra Maileg, men kan ikke fås længere...

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  15. Åh..det ble nydelig!!Du er så flink!
    Er bare så herlig med de søte fargene og den koselige pynten!
    Ha en fin kveld:)
    Camilla.

    SvarSlet
  16. Hej Susi.
    Jow jow du har sendt farvekoden søde, så den er noteret og klar til farvehandleren. Men jeg skal ha helt styr på have og kolonihavehus inden jeg "må" være kreativ med maling, har jeg lovet mig selv. Ja jeg må igang med det kamera.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.