tirsdag den 1. maj 2012

Den gamle kasse...

Som jeg engang for længe siden fandt på loppemarkedet og som så herrens ud, den var smurt ind i maling og trængte i den grad til en opfrisker.

Men jeg gav 20 kr, så det var jo et kup...

Jeg fik Kenneth til at slibe alt det gamle maling af og så blev den malet lyseblå og derefter patineret, så den så gammel ud.

Det var da jeg havde den Franske stil, der skulle alt jo patineres ( lavede selv patineringen, da den ikke var til at opdrive i Danmark dengang og så var det meget billigere).

Har stadig et par glas i kælderen, hvis er er nogen der lige står og mangler...smiler...
( Ellers vil jeg gerne give jer opskriften, så kan i selv lave den).

Nå! men tilbage til den gamle kasse, den er nemlig fyldt med gamle og nyere kort fra dengang jeg havde den Franske Stil...

Jeg havde et flip med, hvergang jeg så en gammelt og sødt postkort, så scannede jeg det ind på computeren og lavede små kort til mine veninder og mig selv.

Jeg lavede æsker, kort, kræmmerhuse , æg og sæber i lange baner...

De var rigtig fine og kan godt savne dem lidt engang imellem...

Tror jeg har ca 2000 gamle kort liggende på mine disc.

Hvad med jer!! har i også haft et flip med gamle kort? eller har i det stadig?







Gækkebrevet er fra Petit Crapaud en rigtig sød ide...

Læg mærke til det gamle bogkort er det ikke sødt...





7 kommentarer:

  1. Nej hvor den er flot ...
    Knus karina

    SvarSlet
  2. Ja! den er rigtig fin og god til at opbevarer sine kort og breve.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Rigtig sød kasse Susi:) jep, jeg skal til at mænge mig lidt med ham Elton - håber at kagerne smager ligeså lækkert som de ser ud på billederne:) havde store planer om bagagerumsmarked i weekenden, men nu er jeg lige blevet moster, så jeg har en lille ny niece jeg skal have besøgt i stedet for:)
    Knus Pia

    SvarSlet
  4. FOr en nydelig kasse du har :)
    Flott farge også :)

    Klem fra Tine

    SvarSlet
  5. Hej Pia

    Hvor er det dejligt du er blevet moster Tillykke med det, der findes ikke noget bedre end at være Moster Og Faster....

    Så ses vi bare nøste gang i Viborg, hvis ikke vi ses inden, skal nok snart kigge forbi.

    Hej Tine

    Ja! den er rigtig fin...


    Ha´en dejlig solskins dag idag

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare en lækker kasse, er totalt vild med de gamle kort, kunne da rigtigt godt tænke mig hvis du gad at ligge et par af dem ud på bloggen.
    Jeg skal også til viborg på lørdag, det må være belønning ovenpå vores konfirmation fredag
    Hilsen Dittes kreativeverden

    SvarSlet
  7. Hvor er den kasse skøn - der var du heldig! Kortene er også fine - det er jo en ren skattekiste du har der ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.