onsdag den 21. marts 2012

Gave fra en sød læser

Idag da jeg åbnede postkassen var der sørme en dejlig hilsen til mig fra Lene som har bloggen Filihunkat
Hun har hæklet de fineste bordskåner til mig i lige mine farver.

Det da bare så skønt, at få sådan en fin pakke uden at have fødseldag.
Jeg har allerede taget dem i brug som bordskånere til mine cafe latte krus fra Greengate, de er som skabt til dem.
Det ser så sødt ud, dem er jeg rigtig glad ved.

Tusind Mange Tak Lene fordi du er så sød....
Håber jeg en dag kan lave noget til dig:-)

I postkassen lå der også lige mit Bolig Plus, som jeg glæder mig til at læse, der er nemlig en artikel Fra Louise´s smukke hjem, som i kan se mere af Her! 


Et hjem med skønne pasteller, som jeg jo holder så meget af.
Det skal først åbnes i aften, når jeg skal i seng, det glæder jeg mig til...

Ha´en dejlig aften allesammen!!







10 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, og ja Lene er HELT vildt dygtig !

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. hvor er de fine og hvor er du heldig,du har så skøn en blogveninde,,

    SvarSlet
  3. De er bare rigtig fine og yndige.
    Tror ikke jeg kunne bruge dem med kopper under, så er der jo ingen som kan se hvor fine de er.

    Lene har vist et hjerte af guld.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. EEJJJ hvor er de søøøde!! God ide! og hvor er du heldig!
    Kan man mon bestille hos hende? :)

    SvarSlet
  5. Gal de er søde, Håber du hyggede dig med dit bolig blad i går aftes, er der noget godt i denne gang ?

    Knus Og skøn dag til dig Susi

    Sisse

    SvarSlet
  6. ej hvor sjovt....havde slet ikke forestillet mig at de kunne bruges sådan ;D. Dejligt at du blev glad.

    SvarSlet
  7. Hej Marianne

    Ja! hun er rigtig dygtig.

    Hej Michaela

    Thank You! have a nice day..

    Hej Jonna

    Jeg føler mig også meget heldig, der er så mange søde piger i blog land et dejligt sted at være en del af.

    Hej Lis

    Ork jo! man kan sagtens se hvor fine de er, det ser så sødt ud som bordskåner til mine kopper.

    Hej VVV

    Ja! de er så søde.
    Du må prøve at skrive til hende, måske er du heldig.

    Hej Sisse

    Ja! helt vildt søde, de ville også passe hjemme hos dig.
    Syntes det var lidt tamt, men den boligreportage med Louise var fin.


    Hej Lene

    Du kan tro jeg blev glad, de er så yndige og passer bare perfekt til caffe latte krusene, som jeg bruger til dagligt.

    Tak for jeres altid søde kommentarer..

    Ha´en dejlig dag allesammen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. De er virkelig fine - det er den slags gaver der luner allermest :)

    SvarSlet
  9. Jeg kan godt forstå at du er glad for den - de er da bare super fine. Dejligt at der findes sådan søde mennesker :)

    God Weekend til dig Susi

    Knus Annika..

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.