tirsdag den 24. januar 2012

Wu & Wu

Til alle jer der er vilde med Wu &Wu så skal i lige gå ind på hendes side.
Her kan man købe de skønneste sager med super flotte billeder af børn og skønne dyr.
Kvinden bag disse skønne sager hedder Fiona Hewitt og hun er ekspert i Asiatisk Kitshologhy.
The Dumpling Brand  ideen opstod efter hun havde boet en del år i Shanghai, Beijing og Hong Kong, hvor hun brugte meget af sin tid på deres loppemarkeder og i deres Junk shoppe.
Hvis i har lyst til at kigge ind i hendes vidunderlige verden, skal i bare klikke Her!

Hun håber at hendes fine ting, kan være med til at gøre dit liv gladere, for hvergang du bruger dem.
Det er jeg sikker på alle vil blive, jeg er super glad for den ene dåse jeg købte i sommer.

Jeg er vild med hendes ting, de er så nostalgiske med de yndige billeder og farver.
Mange af hende sager er skrevet på min ønske seddel.
For nu varer det jo ikke længe før jeg fylder år ...







3 kommentarer:

  1. Hvad skal jeg sige...(?) I LOVE IT :-)

    Godnat og *knus*

    SvarSlet
  2. Hej Lisbeth.

    Ja! der vist ikke andet at sige.
    Ved du også har en svaghed for hendes sager:-)
    Det også lige din stil...

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hej Susi,

    Thank you for following my blog. I just took a peek at yours....FAB!
    Such a lovely collection of sweet things. Yesterdag I bought a cute tin. But I didn't knew the brand....until now! I just love Wu & Wu!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.