mandag den 23. januar 2012

Vores Soveværelse.

Er desværre stadig ikke klar til indflytning.
Her i weekenden havde min mand ellers malet træværket de fleste steder.
Men da jeg fik set det færdige resultat, fik jeg bare en træls mave fornemmelse.
Det var alt for råhvidt ( tror malingen er blevet lidt gul  af at stå)
Vi har derfor besluttet, at det hele skal males om, så det bliver hvidt.
Så nu trækker det desværre lidt ud.
Vi havde ellers planer om, at det skulle stå klar d. 1 Februar, men det kommer det ikke:-)
Ikea køre lige nu 10 % i  rabat, hvis man køber madras inden d. 31 Januar, så vi må bare køre ud og hente den seng vi har kig på, så sparer vi da lidt.
Vi skal bare  have en boxmadras, da Kenneth selv har lavet en gavl der lige passer under skrå væggen.
Men lige så snart vi er klar, skal i nok få nogle billeder.
Glæder mig så meget til at få lov til at indrette vores soveværelse.
Og sove i min nye seng:-)






10 kommentarer:

  1. Øv, det træls når man havde håbet at kunne komme til at indrette. Men du må vente lidt endnu, jeg glæder mig virkelig meget til vores overetage står færdig! Vi regner med at kunne male næste weekend. Glæder mig til at se jeres soveværelse, og hvordan I får udnyttet rummet når der er skråvægge. Vores rum bliver jo også med skråvægge!

    I øvrigt, kan du måske hjælpe mig? Hvordan får man de kasser med link til din pulterkasse, profil og give-away som er under din header?

    Har også nogle gamle møbler jeg ønsker at sælge, så vil gerne lave sådan en. :)

    SvarSlet
  2. Hej Susi.
    Kan godt forstå du ærger dig, men også fornuftigt at male igen, for det skal være som planlagt.
    Åh ja, ny seng, husker tydeligt da vi fik vores, mit yndlingsmøbel ;) Det kan du kun glæde dig til!
    Glæder mig til at se det færdige soveværelse.
    God mandag ;)

    SvarSlet
  3. Hej Line.

    Ja! jeg har set i er i fuld gang, glæder mig til at se når i er klar.

    Laver lige en lille vejledning Her!

    1) Klik på " Nyt Indlæg"

    2) Klik på "Rediger sider"
    ( står til venstre på siden)
    3) Lav f.eks en side der hedder " Pulterkassen"
    Klik vis.
    4) Gå så tilbage til design.
    Klik på rediger, der hvor der står "sider"
    5)Tilføj de sider der skal stå der og klik gem.

    Håber du kan hitte ud af det.

    Ellers kig forbi hos Lady Bird, hun har mange råd til bloggere der ikke lige kan hitte ud at det. du finder hende ude til højre på min blog.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hej Ditte

    Ja! jeg vidste at jeg skulle lytte til min mave.
    Kenneth syntes heldigvis at jeg havde ret, så der var ingen sure miner.
    Glæder mig så meget til vi skal have ny seng og helt nymalet soveværelse, det bliver så skønt...

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Jeg forstår dig så godt - jeg har lige lavet helt nyt soveværelse og synds det er skønt:) Hvidt og lyseblåt:)

    SvarSlet
  6. Glæder mig til at se det færdige resultat. Vi fik også ny seng og det resulterede i nye sengeborde, lamper, skab og lige nu venter jeg på en stol som jeg har bestilt - derudover mangler jeg lidt nips - men ihh... hvor er det skønt at få en ny seng, så glæd dig! Knus Anne

    SvarSlet
  7. Tak, er også på hendes side, men hun viser desværre ikke hvordan man laver dem. Og kan faktisk ikke lige helt finde ud af det du skriver :-)

    Som du måske kan se på min blog, så har jeg fået lavet noget, men der står jeg linker til en ny hjemmeside? Det er ikke meningen. Hvordan lægger jeg billeder og skriver tekst i de nye?

    SvarSlet
  8. Nu tror jeg at jeg har fundet ud af det. Men kan det passe af det skal være ET stort og langt indlæg fx din pulterkasse? Det er alle billeder og tekst i et indlæg? :)

    SvarSlet
  9. Det skulle gerne blive ligesom jeg har det.
    Lidt ligesom et indlæg.
    Ellers ved jeg desværre ikke hvordan man gør.
    Jeg har lært det på den her måde.
    Eller lav et indlæg om det, så er jeg sikker på der kommer en masse gode råd til dig.

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Hej Carli

    Det lyder som lige mine farver
    Tillykke med det.

    Hej Anne

    Ja! jeg går også og glæder mig til at se billeder fra dit soveværelse.

    Der skal nogle sager til før man får det lige som man ønsker sig, derfor tager det også lidt tid hos os, da vi skal udnytte alle hjørner.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.