fredag den 27. januar 2012

Lækkert tilbehør til badeværelset.

idag kom mit Wesco ind af døren.
Jeg har ønsket mig det længe, men har været i tvivl om det skulle være den pink toiletbørste eller den hvide.
Men det endte med den hvide, da jeg er sikker på, at jeg ville blive træt af den pink, alt for hurtigt og det sku` for dyrt:-)
Toiletbørsten er købt hos Butik Jes Pors som er en lækker webbutik med et stort udvalg af lækre sager til hjemmet. ( Husk at kigge under hans tilbud, der finder du tit gode sager)
Toiletspanden fandt jeg til under halv pris hos Bezzer.dk og hvis i skulle blive fristet, er der flere tilbage.
Bezzer er en super butik, altid klar med et godt tilbud.
Det er virklig  nogen skønne sager, som jeg glæder mig til at sætte ind, når vores badværelse står klar.
Det varer godt nok et stykke tid endnu, men så har jeg noget at glæde mig til:-)

Sidder lige og nyder min nabokone er i gang med at skovle sne, det ser hårdt ud ...smiler...
Har i fået sne?








14 kommentarer:

  1. hvor lækkert, nu må det badeværelse gerne snart stå klar så du kan indrette det så fint, med alle de mange fine ting du har købt ind til det! jeg kan godt forstå du har købt dine ting i hvide, nogle gange kan man godt blive lidt træt af for meget lyserød... <- også selvom det er min yndlings farve..

    SvarSlet
  2. Jepp, vi har fået sne her nede i Sønderjylland også - den aller første i år! Og ungerne er ellevilde:-) Heldigvis har manden været ude for at skovle... Dine Wesco-køb er bare så fine. Og tak for godt webshop-tip! Glæder mig til at se når det hele er på plads i badeværelset, Susi! Ha' en god dag! Knus; Heidi

    SvarSlet
  3. Hej Anna

    Ja! man skal passe lidt på med farverne.
    Så jeg valgte den hvid, så kan man altid sætte nogle farver til.
    Glæder mig også til at sætte det hele an, det bliver så hyggeligt:-)

    Ha´en dejlig weekend.

    Hej Heidi

    Kan godddt forstå ungerne er ellevilde, tror også at min skal ud i sneen, når han får fri for skole.
    Ja! det er dejligt man har en mand til det grove...smiler...

    Ønsker også dig og dine en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Dengang jeg flyttede hjemmefra købte jeg også skraldespand, og toilet børste i baby lyseblå. og jeg synes jeg blev så begrænset af at sætte andre farver på badeværelset. og de var ret dyre dem jeg købte, så synes ikke lige det er nogle jeg udskifter sådan lige

    SvarSlet
  5. Lige præcis det kan hurtigt blive for dyrt.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Kjempeflotte er de!
    Var nok lurt og velge hvitt ♥

    SvarSlet
  7. Ja - skønne omkring sig i sit hjem er helt nødvendigt.... og også på sit badeværelse/toilet. Det er der desværre mange der ikke tænker på.
    Rigtig god weekend.
    Hilsen Susan

    SvarSlet
  8. Hej Line

    Tror også det var det bedste valg:-)

    Hej Susan

    Det kan du have ret i .
    Jeg syntes det er så skønt, når nogen gør det hyggeligt på deres bad/ toilet....

    Ha´en dejlig weekend begge to

    Knus Susi

    SvarSlet
  9. Lækre ting du har fået købt dig og så spanden til under halv pris - et kup :)
    Nej sne har vi ikke noget af her på sjælland, vi fik kun et ganske lille drys forleden. Jeg ønsker mig det nu egentlig heller ikke, jo så skulle det have været i december, nu kan det være ligemeget, jeg synes personligt, jeg har fået sne ok de sidste par vintre, til at jeg kan klarer mig noget tid.
    Rigtig god weekend
    Kurs jeanett

    SvarSlet
  10. Rigtig fint sæt til badeværelset. Minder om Vipps flotte sager, som jeg godt kan lide.
    Glæder mig til at se dit færdige badeværelse. :-)

    Nej, intet sne i sigte her på Sjælland. (Heldigvis) :-)

    God fredag aften!
    Knus Solsikke

    SvarSlet
  11. Hej Jeanett

    Ja! det er dejligt når man indimellem kan gøre et kup.

    Jeg er også lidt ligeglad med sneen lige nu.
    Det ville have været meget hyggeligere i December.

    Hej Solsikke.

    Jeg havde Vip før jeg købte dette sæt, men jeg syntes bedre om Wesco.
    Så jeg solgte det andet til en okay pris og købte så dette sæt.
    Og det var jo dejligt, at jeg fandt spanden til halv pris.
    Det sker ikke så tit med Wesco´s sager.

    Ha´en dejlig aften begge to

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Kære søde Susi

    1000 tak for dine søde kommentar, det er simpelthen ubeskriveligt så meget alle jeres søde ord og hilsner har betydet for mig. Jeg er lykkelig for at have stiftet bekendskab med denne utrolige Blog-Verden.
    Og nujhhh hvor skal jeg spame jer med billeder af mit nye hus efter d. 1. april.... tænk sig jeg skal ikke spørge nogen om lov til at sætte en hylde op eller om ledningerne skal være lilla... jeg glæder mig ;o)

    Rigtig god weekend til dig og dine
    Kram fra Jill

    SvarSlet
  13. Hej Jill

    Det var så lidt.
    Håber bare så meget at i falder til i det nye hus.
    Jeg er sikker på du hurtigt vil få gjort det hyggeligt til dig og dine yndige unger...
    Nu kan du jo som du skriver bestemme det hele selv.
    Glæder mig så meget til at se alle dine billeder.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  14. Hei hei!
    Takk for hyggelig kommentar!
    For en deilig blogg du har! GreenGate og gode pasteller så langt øyet kan se... Du har virkelig en flott GreenGate samling :)
    Der er sne i Danmark... Her i Norge har vi bare regn og storm om dagene...
    Ha en riktig fin weekend!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.