lørdag den 1. oktober 2011

Kup i Netto

Idag har jeg været en tur i Netto og fandt nogen fine sager til billige penge.
Nogen gange kan man bare være heldig.
Kagebogen fra Mette Blomsterberg, har jeg faktisk ønsket mig rigtig længe.
Og idag lå den så til 30 kr sammen med Bogen om brød fra Rikke Holm.
Og læg lige mærke til de to flotte computertasker fra Grønlykke.com  dem fandt jeg også i Netto til billige penge.
Den ene er allerede solgt videre til min veninde Trine...
Samt de to til kleenex fra Grønlykke, de skal lige have noget andet papir, og i kan nok ikke gætte hvad:-)
De andre sager er nogen, som jeg vil have i min gemmer til små gaver...

P.s Der er tilføjet nyt i Pulterkassen Her!








8 kommentarer:

  1. Sikke nogle gode kup! Ærgeligt at de lige har lukket - ellers var jeg drønet afsted..

    SvarSlet
  2. Gode ting du har fundet til billig penge - ja, man kan tit være heldig i Netto, men man skal tit også være hurtig ;0) Fortsat god lørdag. Knus fra Anne

    SvarSlet
  3. Du har verkligen fyndat i dag - fina saker! Ha en trevlig söndag!

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlet
  4. Åh, det er altid dejligt at gøre nogle gode fund til billige fund.
    Rigtig god søndag!

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlige fund. Må jeg tillade mig at spørge om de 'smørbrikker', der ligger under stearinlysene. Er de også fra Netto (og evt. pris)? De er superlækre....

    SvarSlet
  6. Hej Cugina.

    Ja! de er også fra Netto.
    Jeg tænkte det var lige noget for dem, der bor både med den sort/hvide stilen til at give lidt farve og dem med retro stilen, syntes jeg også kan bruge dem
    De har et hul foroven, så man kan hænge dem op på væggen.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Jeg glemte prisen.
    Jeg gav 5 kr pr stk uanset størrelsen.
    Men normal prisen var 10 eller 15 kr for de små og 30 kr for de store...
    Så skynd dig ned og se om din Netto har sat dem så langt ned...

    SvarSlet
  8. Tusinde tak - det må jeg prøve. Jeg så dem desværre ikke sidst, men måske må jeg forsøge at 'rode' lidt dybere i kasserne, for de er godt nok fine. Jeg er helt enig, de kan bruges af de fleste :)

    Tak for hjælpen - kh Anne Mette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.