lørdag den 15. oktober 2011

Husk min Store Give Away.

Ja! nu varer det ikke længe, før der skal trækkes lod om alle de fine sponsor gaver.
Så hvis ikke du har nået at være med, kan det nås endnu.
Der trækkes lod Mandag d. 17 Oktober.
Der er mange skønne sager man kan vinde.
Klik Her og du kommer videre til min Store Give Away.
Og Husk!! man behøver ikke at følge min blog for at være med, det giver bare et ekstra lod.
Alle kan være med....



Jeg vil lige vise jer, hvad jeg lige har handlet mig til hos vores søde Fakta dame.
Disse små lækre skumfiduser  de er glutenfri og uden kunstige farvestoffer.
Hele bøtten på næsten 1 kg fik jeg for bare 100 kr, da de ikke skulle fører det i butikken længere.
Så nu har jeg  pynt til mange muffins.
Kan selvfølgelig også bare spises, som de er.
Nu er de fyldt i et fint gammel Norges glas og skal pynte i køkkenet.
Jeg kunne have fyldt to af de glas mere, så mange er der i bøtten.
Så det var en ok handel...







3 kommentarer:

  1. Venter i spænding ;0) Jeg er meget imponeret over alle de gode ting du finder til næsten ingen penge - både loppefund og skumfiduser ;0) God weekend! Knus fra Anne

    SvarSlet
  2. Hei hei!
    Takk for koselig kommentar inne hos meg!

    Vakker blogg du har!

    Nyt lørdagen!
    Klem

    SvarSlet
  3. Sikke mange skønne skumfiduser. Godt det ikke er mig der har fået så mange, jeg kommer nemlig nemt til at spise dem :-)))
    God lørdag til dig fra mig
    Knus Anette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.