onsdag den 3. august 2011

lysestager i massevis...

Igår hentede jeg pakken fra Tina´s Hjem på posthuset.
Jeg har rigtig været på udsalg og købt hele tolv lysestager i tyrkis/ lyseblå en farve der står rigtig flot til mit Greengate.
Købte to stager for nogen år siden, så jeg kendte dem godt.
Stagerne er fra Chic Antique og lad mig sige det sådan, jeg måtte bare have dem, når de var så billige.
Bettina var så sød, at forærer mig de tre af dem, da de havde været brugt i udstillingen.
Så da jeg skulle vaske stearinen af, kom jeg til at gnubbe lidt for meget, så det blå gik af.
Men det gjorde slet ikke noget, det endte med jeg rensede fire af stagerne, så nu har jeg fire i sølv til næsten ingen penge.


Sådan kom de til at se ud, efter jeg kom til at gnubbe lidt for meget...


7 kommentarer:

  1. Igen ! Lysestager kan man ikke få for mange af når der skal hygges igennem ;)

    SvarSlet
  2. Det ser fandme godt ud susi

    Knus

    SvarSlet
  3. Hej susi
    er du interesseret i 3 mere jeg, har 3 i forskellige str i samme farver som jeg ikke bruger. Du kan bare give mig et praj hvis det er.
    knus Tine

    SvarSlet
  4. Hej Susi

    Ikke gnubbe :) jeg er glad for at du kan bruge dem alligevel - jeg fik også dejlig pakke fra dig idag og især det lille skab med spejl er super skønt, så det er jeg glad for, jeg holder øje med din pulterkasse, der er jo skønne ting & sager i den. Hilsen Bettina / www.tinashjem.dk

    SvarSlet
  5. Hvis jeg have et sted at stille dem havde jeg gjort det samme som dig.

    SvarSlet
  6. Hej Tina.

    Jeg er kun glad for jeg knubbede, så fik jeg jo nogle fine stager til billige penge.
    Men jeg elsker også de lyseblå, så de bliver mixet lidt sammen, det ser så hyggeligt ud.
    Er glad for du kan lide skabet, var så nervøs for at postdanmark ikke ville behandle det ordentlig, det hænder jo:-(
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.