torsdag den 9. juni 2011

Hyggeligt besøg hos Waldo.

Idag har bare været en dejlig dag.
Min dejlige veninde Karin og jeg kørte til Aarhus får at besøge Waldo. der ligger lidt ude fra Aarhus.
Som startede sit før udsalg for medlemmer af kundeklubben.
Det var bare så hyggeligt, ærgerligt man bor så langt væk, ellers var jeg helt klart på besøg en eller flere gange om ugen.
Ella som ejer butikken, har et stort udvalg ikke kun af Greengate, men også af mange andre dejlige mærker.
Tror på Waldo kan indfri de fleste ønsker.
Det er bare så skønt, når en butik tør have et udvalg der siger spar To.
Istedet for kun at køre med få mærker.
Og selvfølgelig fik jeg slidt dankortet godt og grundigt:-)
Har ellers prøvet, at sparer lidt sammen til ekstra lommepenge til ferien.
Men det er ødelagt Nu!!!
Fik noget af det nye melamin, det er bare så yndigt, samt et lækkert tæppe, en køletaske i lækre farver
Og sidst! men ikke mindst 4 dejlige skåle.
Bagefter kørte vi i Bruuns Galleri og fik en lækker frokost...
Her fandt jeg nogen skønne kurve fra Ib Laursen, som jeg vil bruge på mit badeværelse.
Der ligger et link ude til venstre, hvis i har lyst til at se Ib Laursen´s katalog.
Ja! det var en skøn dag, dem må vi have nogen flere af.....








Lækre kurve i en skøn lyseblå farver, fås i to størrelser.
Denne her er den største.



8 kommentarer:

  1. Sikke da nogle skønne ting og sager, du har fået købt. Det er bare en rigtig lækker butik, altid et besøg værd. Min datter og svigersøn har også været deroppe i aften, spændt på hvad de har købt.
    Moster-Mette

    SvarSlet
  2. Er du så færdig, hvor har du købt meget.. Og nogle VILDT LÆKRE ting... Sidder her og bliver næsten helt grøn i hovedet :D)
    Jeg har også det lyserøde og lyse grønne i melamin, men jeg har da ikke set de blå med stjerne på.. Dem MÅ jeg bare eje, jeg vild med det, VILD!!!
    Og så har du købt det tæppe, som der står også på min ønske liste.. Det er bare så flot.
    Jeg kan godt forstå at du har haft en rigtig dejlig dag. Tilykke med alle dine lækre nye ting. Gid det var mig.
    Er slet ikke spor misundelig, det er da til at høre ik ?? Hmmm not. Ja ja jeg ved godt misundelse er en grim ting..
    Stort knus herfra mig

    SvarSlet
  3. Hej Moster Mette.

    Ja! du har jo været der, da du bla. var heldig at vinde gavekortet.
    Der kommer snart et på igen.
    Det fik jeg lov til af Ella.

    Hej Tina.

    Ja! det var en dejlig handel.
    Var også glad da jeg fandt det lyseblå med stjernerne, har kikket efter det længe.
    Tæppet er bare så smukt i skønne farver.
    Så det er jeg rigtig glad ved...

    Stort Knus Fra Mig...

    SvarSlet
  4. Så mange fine saker du har kjøpt! Jeg kjenne at jeg er LITT misunnelig på Green Gate samlingen din:-)

    SvarSlet
  5. Fine sager ♥♥
    Dejligt med lidt go' energi fra en super dag

    SvarSlet
  6. Ojojoj, så mye flott du har kjøpt deg!!
    Du har så mye fint Susi;)

    Klem Line

    SvarSlet
  7. hej susi.. fine køb du har gjort dig..mon ikke nok du får lidt sat til side til sommerferien alligevel..holder det sig pænt ,div melamin produkter , kender slet ikke til det?
    Diana .

    SvarSlet
  8. Hej Diana.

    Ja! det går nok:-)
    Jeg syntes det holder så rigtig pænt, hvis bare man ikke vasker det op i opvaskeren.
    De siger godt nok det kan tåle det, men det kan det ikke på nogen måde.
    Så jeg passer på det og vasker op på den gammeldaws måde:-)

    Ha´en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.