fredag den 20. maj 2011

Nyt Look til dine Shorts.

Hvis du har et par gamle cowboy bukser i skabet, som du ikke bruger, men ikke nænner at smide ud.
Så har jeg en god ide til billige penge.
Jeg har klippet dem over til shorts og lavet et par opsmøg og syet opsmøget sammen i siderne, så de ikke falder ned.
Så har jeg lavet lidt huller hist og her og syet lidt Greengate lapper på og lavet fine blomster, der er blevet syet på.
Bag ved hullerne har jeg syet små lapper på , så man kan se dem igennem. ( det er lidt svært at se på billederne)
Har vasket bukserne, får at se om blomsterne stadig holdt og sørme ja! de sidder stadig fint.
Så nu har jeg et par nye Greengate shorts til billige penge...
Håber i kan bruge ideen, i behøver jo ikke at lave huller i dem, hvis det ikke lige er jeres stil.
Men det syntes jeg er sejt...

Håber i nyder Stor Bededags ferien...







3 kommentarer:

  1. Så fin shortsen ble!
    Lurt med lapper og knapper i flotte farger ♥
    Kjempeflink er du!

    Klem Line

    SvarSlet
  2. De er da bare blevet super frække ;o) super god idé.
    Knus Betina

    SvarSlet
  3. Hej Susi.
    Hvor er de bare smarte.
    Så må vi håbe vejret snart bliver til "shortsvejr", så vi kan se dem på :-))

    God aften til dig og dine

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.