mandag den 2. maj 2011

Godmorgen allesammen.

Så er jeg her igen, har været lidt fraværende, da vi har været på sjælland til min niece´s konfirmation igår.
Vi kørte hjem efter festen igår, så vi landede først i Farsø lidt over midnat.
Efter en dejlig fest med rigtig lækker mad og hygge med hele familien.
Savner dem allerede, så det er dejligt de kommer op til os på Fredag.
Glæder mig så meget til nogle dejlige dage sammen med familien og vores venner.
Håber på rigtig dejligt vejr, krydser alle fingrer for at regnen bliver væk...
Senere idag kommer der et billede på af min nye kontorstol, som  har fået nyt look.
Da jeg tømte min postkasse, var min bog om Franske Macarons kommet.
Så efter konfirmationen skal jeg helt sikkert prøve at bage de fine kager.
Når det desværre ikke inden...
Rigtig dejlig dag til jer allesammen...




10 kommentarer:

  1. Jeg må vist også snart anskaffe mig den fantastiske bog. Håber du fortæller om resultatet :)

    SvarSlet
  2. Hej Susy!
    Dejligt at høre du har haft en dejlig weekend :-)Jeg er spændt på at se din kontorstol.
    Hav en godmandag.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se din kontorstol og nogle dejlig cookies...

    Rigtig go' mandag.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  4. Den bog er også et stort ønske hos mig!Fortsat god dag. Knus fra Anne

    SvarSlet
  5. die macarons sehen sooo lecker aus!!! ganz liebe grüße

    SvarSlet
  6. Den bog ser da helt fantastisk ud måske man skulle købe den :-)Kram Else

    SvarSlet
  7. Uha, tiden løber afsted ;-) nu er det snart nu... håber I alle får en helt fantastisk dag på søndag...

    SvarSlet
  8. Mums.. Vil så gerne selv prøve at bage dem, men har endnu ikke fundet en opskrift på dansk :( og er ikke så god til at oversætte sådan noget.. Så hvis du har mod på at oversætte en vil jeg blive lykkelig for at få den :)
    Håber vi får dit resultat af se :)

    SvarSlet
  9. Hej Jean.

    Denne bog er på dansk og den er købt hos adlibris.com og koster med porto 124 kr.
    Så den er til at betale...
    Glæder mig også til at prøve, de ser så lækre ud...
    Ha´en god dag.

    Knus fra Susi

    SvarSlet
  10. Tusinde takker, den er straks bestilt :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.