tirsdag den 12. april 2011

Nye Gardiner.

Idag har jeg fået syet gardiner til vores den Franske dør imellem vores to stuer.
Har gået længe og tænkt over,, om jeg skulle sy nogen gardiner eller om vi bare skulle købe nogen lange hvide og sætte en gardin stang op.
Men det har vi haft før og syntes ikke det så pænt ud, når de hang helt op af skrive bordet.
Så det endte med at jeg syede i dobbelt stof, så er der ikke nogen grim bagside.
Skal lige vænne mig til det, men jeg tror vores gæster bliver glade, når de skal sove herind.
Så er der trods alt lidt mere privatliv., nu hvor der er gardiner for dørene.





5 kommentarer:

  1. Det ble kjempefiiiint!!
    Du er så flink ♥

    Ha en fin tirsdag Susi;)

    Klem Line

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud. Jeg vil da gerne sove der bag døren :o)
    Pia

    SvarSlet
  3. Hvor er det flotte gardiner du har syet i lækkert Greengate stof. Knus Anne

    SvarSlet
  4. Synes det ser super godt ud.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  5. Så utrolig flott.
    Vil ønske deg en flott påske Susi.
    Klem Hilde

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.