tirsdag den 29. marts 2011

Påske æg.

Det er om at udnytte man har en god dag.
Så nu har jeg også fået lavet lidt æg af Greengate´s gavepapir.
Har faktisk ikke lavet æg, siden jeg ændrede min stil fra Fransk til Sommerhus stilen.
Dengang var det jo bare så nemt, da jeg havde ikke mindre end 1800 gamle postkort lagt ind på min computer.
De var jo perfekt at bruge til de papæg og den Franske stil.
Men syntes faktisk også, at de her blev rigtig fine.
Og de var hurtig at lave...
Papæggene og den matte decoupage lim er  fra Panduro.
Båndet rundt om kanten er fra Stof og Stil.
Båndet i pastel farverne er i papir og købt hos Creativ company.dk






14 kommentarer:

  1. Åååå, de var sååå fine ♥ Slike fikk jeg veldig lyst på;) Hmmm... slikt greengate gavepapir må jeg nok skaffe meg ja;)
    Takk for tips;)

    Klem Line

    SvarSlet
  2. Rigtig søde æg du har lavet ;0)

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er de fine de påskeæg, så er der noget ved, at pynte til Påske :)

    SvarSlet
  4. Such sweet looking easter eggs!

    Lieve groet, Madelief

    SvarSlet
  5. Super skønne påskeæg du har fået lavet. Utroligt som man kan forvandle ting med pænt, stof, papir eller maling
    Knus Anette

    SvarSlet
  6. Vi er mange, der nyder godt af at du har gode dage. Søde æg.
    glæder mig allerede til at se næste gang du er kreativ.
    Kærlig hilsen
    Gitte

    SvarSlet
  7. Superfine æg! Jeg får helt lyst til at pynte op til påske i år. :-)

    Knus Solsikke

    SvarSlet
  8. nøj hvor er de flotte. også de paprør du har lavet.
    jeg gad godt se billeder da du havde fransk stil. er det noget du har?

    SvarSlet
  9. Til Min Verden.

    Ja! der ligger nogen billeder fra dengang i et af mine tidligere indlæg fra sidste år.
    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Hvor er det skønne æg du har lavet Susi;0)Har været inde på den side du skrev med lys, men de har jo ingen web shop:0(
    Knuser og god dag

    SvarSlet
  11. Hej Sofie.

    Du skal bare søge på Blommingville forhandler på Google.
    Så kommer der en masse frem, hvor de evt. har dem.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.