torsdag den 17. marts 2011

Hyggetur hos Savillas.

Idag har jeg været en tur Hos Savillas og nydt den lækreste frokost sammen med min veninde Karin.
Det er som altid så hyggeligt at besøge Sanne.
Som endnu engang havde lækkert på menuen.
Det blev ikke til så meget, jeg fik med mig hjem, skal jo spare lidt, nu vi skal holde konfirmation.
Men jeg kunne bare ikke stå for den her fine gamle dukkeseng, som passer perfekt til min lille maileg kanin.
Samt noget lækkert hjemmebagt brød og hendes lækre brownies.
Og endnu en ugle til min søn´s værelse, som min mand er i gang med at male.
Det er blevet malet hvidt med tilbehør i sort, lime grøn og lilla.
En noget andet stil end hans mor´s:-)

Og er lige ved at være klar,  Kenneth mangler kun at male gulvet, tror det bliver rigtig fedt med hvidt gulv på første salen.
Vi har tit snakket om at male gulvene,selvom de er rimlig nye.
Men nu er det blevet besluttet, at hele førstesalen skal have malet gulvene.
Vi fandt lige den gulvmaling vi søgte hos Malbilligt.dk som har et kæmp udvalg i maling og tilbehør til gode priser.
Laver et indlæg, når det står færdigt, hvor i kan følge arbejdsgangen på at male gulve.




Fine ugler fra House Doctor til 50 kr stykket.

4 kommentarer:

  1. Åh nej Sussi - det med hvide gulve - du må ikke gøre det! Vi har gjort det og ih hvor jeg ærgrer mig, det er UMULIGT at holde pænt, sorte mærker/ridser - jeg siger dig, det er et ARBEJDE! Hvis det er for sent, så sørg for altid at have en bøtte gulvmaling til at gå efter med.

    SvarSlet
  2. Nydelig seng!! Jeg likte den godt, og skjønner godt at du ville ha den:)

    Kos deg i kveld!

    Klem og smil fra Brit OLaug

    SvarSlet
  3. Nøj, hvor er den bare sød den lille seng, den ville jeg bestemt også havde købt, hvis jeg så den, den er jo som skræddersyet til din lille kanin..
    Knus Tina

    SvarSlet
  4. Ja jeg kan godt forstå du skulle have de ugler med hjem dem købte jeg også til Natasja i sommers de er så fine:-)Sød lille seng og du har da haft en indbringende dag.Kram Else

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.