søndag den 27. marts 2011

Dejlig weekend.

Er lige kommet hjem efter en hyggelig weekend i sommerhus.
Vores stor søn Claes og  vores svigerdatter Annette inviterede os og Annette´s mor i sommerhus først på ugen, som en overraskelse.
Vi skulle bare være klar kl 16:00 Fredag med en pakket taske, så skulle vi et sted hen.
Stedet var Trend i et lækkert sommerhus med spabad og sauna.
Det var jo en dejlig overraskelse.
Så vi har rigtig råhygget med god mad, gå ture og spillet en masse spil.
Lørdag tog jeg mig et lækkert boblebad og derefter i saunaen, det var super lækkert.
Men Lørdag eftermiddag fik jeg så ondt i min lænd og smerter ned i mine ben, at jeg hverken kunne sidde eller gå uden smerter.
Så tog Annette´s mor Dorethe lige fat.
Hun er massør, zoneterapeut og akupunktør, så hun masserede mig og fik sat nogle nåle i lænden.
Av! siger jeg bare ( hader nåle)  og de tryk der! de gjorde fandemer ondt....
Idag går det lidt bedre, er lige ved at tro, at det var boblebadet, der gjorde et eller andet ved mine muskler.
Selvom det mærkes skønt, imens man sad deri.
Håber det snart går over igen, går som en gamle kone.


Husk!!!! at det er imorgen Maileg kaninen trækkes.
Så i kan stadig nå at være med...










7 kommentarer:

  1. Hej Susi
    Det lyder rigtig hyggelig med weekend i sommerhus med familien, hvis man ser bort fra ondt i den lænd og smerter ned i dit ben. Jeg kan godt forstå, at et lækkert varmt boblebad frister, men jeg kan faktisk heller ikke tåle det, varmen laver hævelse og hævelsen gør sådan at det trykker på nerverne og så får jeg ondt, men dejligt at du havde professionel hjælp lige ved hånden.
    Er du ved at være klar til Christoffers konfirmation. Jeg er i gang med tale og sangene. Hvor har du mange fine Maileg ting. Jeg håber jeg er lige så heldig i morgen da det vil passe fint i her hos mig.
    Jeg nyder min bænk og alle der kommer forbi kommenterer min flotte bænk. Jeg tænker på dig når jeg ser min dejlige bænk, så jeg tænker tit på dig og sender dig mange dejlige tanker.
    Jeg håber snart at dine smerter forsvinder, så du kan få en skøn uge.
    Klem og mange tanker Annette

    SvarSlet
  2. Tak søde Annette.

    Dejligt at høre du er glad for din bænk.
    Håber du er lige så heldig i morgen.
    Ja! jeg er også sikker på det er boble badet, der er synderen...
    Havde ellers lige sagt til min mand, at han godt kunne forberede sig på, at vi engang skulle have sådan et bad og en sauna i kælderen, det var så skønt...
    Men det går nok ikke:-)

    Ha´en rigtig dejlig uge og tak for dine altid søde hilsner.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  3. Altid dejlig med overraskelser,og hvor har du fortjent det.Men øv hvor træls med din ryg/ben.Håber du snart er frisk igen.Kram og forsat rigtig god søndag.Knus Else

    SvarSlet
  4. Det er utroligt, at noget så dejligt kan påføre en så megen smerte. Håber, at det snart går fremad igen - god bedrings-kram herfra.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  5. Dejlig weekend du har haft der, men jeg vil gerne give dig ret. Spa bad kan også nogen gange slå mig helt ud af kurs og give mig så meget uro at det er umuligt at slappe af bagefter.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  6. Du verkar ha haft en trevlig helg men så tråkigt med smärtorna! Hoppas att du kryar på dig snart!

    Kaninfamiljen ser fin ut...

    Kram
    Sari från Puumuli

    SvarSlet
  7. Tak allesammen for de søde kommentarer.
    Det går bedre idag, så det hjalp nok med den " mishandling" min krop tog imod med nåle og massage.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.