onsdag den 19. januar 2011

Billeder fra mit køkken.

Er kommet meget tidligt op og sidder og venter på Tdc manden skal komme.
Så jeg fik lige lyst til at vise jer billeder fra mit køkken her til morgen.
Det er frost vejr udenfor, så jeg går her inde i varmen med stearinlysene tændt, det er bare så hyggeligt.
Mit hoved har det lidt bedre idag, så jeg kan kun håbe, at det er ved at vende ( hader den migræne).
Men ellers skal jeg bare gå og hygge mig, man kan jo heller ikke så meget andet, når man skal være hjemme imellem 7:30 - og 16:00 tænker bare, hvad folk der arbejder gør, når de skal have besøg af en tekniker.
Det da dyrt, hvis man skal have fri en hel dag, for det...











17 kommentarer:

  1. Det ser bare hyggeligt ud....
    Og god bedring med hovedet, er også ramt af migræneuhyret idag..
    Og mht TDC, så er det smadder irriterende at bare gå og vente. Og du har ret, folk med fuldtidsarbejde har virkeligt et problem!

    SvarSlet
  2. Hej Susi..Det ser bare super hyggeligt ud;-)Flotte billeder!!!Knus fra mig:-)

    SvarSlet
  3. Tak søde Lene.
    Det er synd for dig du også skal have det skidt.
    Det kan virklig få en til at miste lysten til at være til.
    Jeg kan slet ikke overskue dagen imorgen, når min migræne er der.
    Håber en dag, der er en der kan skabe mirakler og få mine smerter til at forsvinde.
    God bedring til dig...
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  4. Godmorgen min kære ven ...Hvor ser det hyggeligt ud her kunne jeg godt nyde min kaffe:-)Håber du snart slipper i denne omgang for den migræne.En lille pakke er afsendt herfra som en lille opmundring.Kram herfra

    SvarSlet
  5. Milá susi, krásné bydlení máte, je to opravdu nádhera a Green gate je u vás úžasný. Velké pozdravy z České republiky, Martina

    SvarSlet
  6. Hej kæreste Susi
    Der er bare altid så vildt hyggeligt hos dig. Skønne billeder som jeg sidder og nyder. Jeg er ked af at hører at du stadig er plaget, håber snart det går over og at din TDC mand snart dukker op, der er ikke noget, som at gå og vente på noget, som man ikke ved hvornår kommer. Man går ikke rigtig igang med noget og er hele tiden i vente position. God bedring sender dig de bedste tanker
    Klem Annette

    SvarSlet
  7. Sikke et SKØNT køkken du har!! Det ser utrolig hyggeligt ud.

    SvarSlet
  8. Ååå, så koselig det var her!
    Hvis jeg hadde et sånt kjøkken, tror jeg det ville vært mitt favoritt-rom i huset :)
    Håper din hodepine vil slippe taket, det er ikke noe godt å ha det sånn. Min samboer har mest sannsynlig migrene, men vi har aldri sjekket det ut hos lege. Han har mye vondt i hodet.
    Håper du slipper å vente hele dagen på elektriker da :)

    Klem Anita
    ps. jeg har en give-away på bloggen min, og en av premiene er fra GG

    SvarSlet
  9. Hei.
    Herlig kjøkken du har altså. Det er ikke godt å ha migrene,god bedring.
    Klem:)

    SvarSlet
  10. Tak for jeres søde hilsner, de luner rigtig meget.
    Tdc manden har været her og det tog kun 3 timer, så det gik rimlig hurtigt.
    Imellem tiden fik jeg lavet en lille ting, som jeg sætter på bloggen lige straks.
    Så var tiden ikke så lang.
    Endnu engang tak for jeres bekymring.

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  11. Ahoj Martina.

    Děkujeme, že jste si sladká slova.
    Také se jen podíval na vás, vy také žít v pohodě.
    Dejte mi takto.
    Doufám, že musíte Hezký den.

    Hugs Od Susi

    SvarSlet
  12. Hei Susi.

    For en nydelig blogg du har!Jeg blir så glad og inspirert når jeg ser på bildene dine.Heldig er du også som har en snekkerkyndig mann.Har gått igjennom innleggene dine fra start til nå.Ja, jeg bare elsker den!Ha en fortsatt god dag,og god bedring med migrenen.

    Hilsen fra Sylvi i Norge.

    SvarSlet
  13. Hej. det ser bare så hyggeligt og dejligt ud hos dig. Sikke fint dine blomster spirer.Håber du har det bedre og kan nyde de dejlige solskinsdage de næste par dage.

    SvarSlet
  14. Hej Susi.
    Jeg bliver lige nød til at spørger.....jeg så engang et billede af dit saltkar med stjernen på. Hvor har du den fra???
    Moster-Mette

    SvarSlet
  15. Hej Mette.
    Mit saltkar har jeg købt for 3 år siden hos Livingtrend.dk som ligger i Aalborg.
    Men prøv at skrive til Greengate, måske har de flere. det da et forsøg værd.
    Tak for din hilsen.
    P.s Ella ville sende gavekort hurtigt.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  16. Tak for hjælpen. Det vil jeg prøve, at kontakte greengate, da jeg godt kunne bruge en som gave. Er du heldig også at have krus med stjerne. Vi jagtede Danmark rund dengang, og min veninde fik et.

    SvarSlet
  17. Hvor er det bare HYGGELIGT, det ligner en hel Greengate butik.
    Øv med din migræne, håber det går bedre. God bedring
    Knus Anja

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.