onsdag den 10. november 2010

I Hjerternes Tegn.

Ja! der har været lidt stille her hos mig.
Dagene er gået med at sy hjerter og fine blomster til Jul, det har bare været så hyggeligt.
Idag har jeg været kreativ sammen med min veninde Trine.
Hun har syet på sit patchwork tæppe, og jeg har syet mine hjerter og blomster færdig, imens vi har fået vendt verdens situationen over en boller og en dejlig kop jule the.
Så nu er der hjerter til alle hjerteveninderne.



Blomster af de sidste rester.


Rigtig søde som pynt på en lysestage.


[18U@-#<@�

13 kommentarer:

  1. Hej Susi!
    Sikke fine ting du har fået lavet. Knus

    SvarSlet
  2. Hej Susi,

    Sikke nogle skønne hjerter og blomster du har lavet - og så en hel kurv fuld ;0) Elsker bare alt det du laver!

    Kh
    Anne

    SvarSlet
  3. Åh hvor kan jeg bare blive forelsket i den kurv med de søde hjerter.... kan man det ?

    SvarSlet
  4. Flotte hjerter og flotte blomster.
    By MARIANNE

    SvarSlet
  5. Kære Susi,
    Jeg kan godt lide din blog.
    Og jeg kan også godt lide Green Gate.
    Du behøver meget rart ting!
    Din kurv fuld af hjerter er awesome!
    Smukke aften
    Jarka

    SvarSlet
  6. Total forelsket i blomsten på stagen.

    Kunne jeg mon overtale dig til at sælge mig én ???

    Ville nyyyyyyyyyde den !!!

    Knus
    Loppe

    SvarSlet
  7. Sikke fine hjerter. Må sige du har været kreativ :-)Knus Else

    SvarSlet
  8. Så fine hjerter og blomster :-) Helt i din stil, Susi :-D Hyggelig å sitte sammen med en god venninnne å jobbe - kan løse mange av verdens problemer da ;-)

    Ha en fin kveld og klem fra Siv

    SvarSlet
  9. Har sendt dig en mail
    Tak søde Susi
    Knus

    SvarSlet
  10. Oj så pysslig du varit och så fina saker. Fint med korgen full av hjärtan.
    Kram Pia

    SvarSlet
  11. hei Susi :)
    så fine blomster og hjerter du har laget..Greengate stoffene er bare lekre :) fine gaver ;)
    mange flotte bilder her hos deg..jeg ser at du elsker Greengate du også :)
    kommer snart innom deg igjen..
    klem Anne♥

    SvarSlet
  12. Herlige hjerter og blomster ♥ Så flink du er:)
    Og her hos deg var det mye flott GreenGate - heldige du, jeg elsker GG ♥

    Ha en herlig Torsdag!

    Klem Line

    SvarSlet
  13. Hej Susi
    Ja jeg vil også rigtig gerne have en blog, hvor meget jeg end ønsker det er det urealistisk lige nu. De to af mine børn har en kronisk sygdom og lige nu er det rigtig hårt, så at side at kigge på dine dejlige side, din skønne ting og lækrere favere, at følge med og skrive en lille kommentar giver mig glæde og energi , så derfor er jeg bare så glad for din blog og med alle dine ideer som du har. Mit hjem er en blanding at din nye og gamle stil, dog ikke så gennemført :-), men når jeg kigger på dine billeder er der meget jeg genkender og har i mit hjem. Sådan nogle fine hjerter og blomster, de er bare skønne og jeg bliver i så godt humør af at kigge her på siden, jeg må se om jeg ikke også kan lave de fine blomster.
    Knus Annette fra Aalborg

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.