tirsdag den 10. august 2010

Så er jeg her igen...

Min mand har lige sendt mig ind, inden han fik røde knopper.
Han er ved at sætte vores espalier op på verandaen, og er lige ved at gå til over mig, med alle mine gode råd.
Men jeg ved jeg har ret:-))

Og gud hjælpe mig!! Om han nu ikke står lige her og giver mig ret, imens han siger "det var jo også det jeg sagde" der gik kun 3 minutter.
Det er bare næsten hver gang, vi har et projekt, at det sker....

Han lærer det aldrig, selv om vi har kendt hinanden i 17 år.
Men så fik jeg min vilje igen  hi hi...
Tak søde Kenneth:0)

Lægger billeder ind, når den er klar.
Det blir bare så godt...



Imens må i nyde billedet af min lille prinsesse...

6 kommentarer:

  1. Takk for at du tittet innom..
    Er en spennende tid og mange valg..
    Tittet innom på kjøkkenet ditt, det var lekkert.. :)
    Tenker at mitt kjøkken blir klassisk med innslag av Green Gate.. ;)

    Klem Siv Janne

    SvarSlet
  2. Det lyder spændende.
    Glæder mig til at se det færdige resultat.
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hej !

    Så kul att du tittade in på min blogg! så kunde jag ju finna din underbara blogg!
    Här finnns massor av vackra och söta saker att se.
    Ha det gott.
    Kram Åsa

    SvarSlet
  4. Hej Susi

    Sad lige og kiggede på dine tidligere indlæg.. og faldt over dine før & efter-billeder, fra dengang du skiftede fra 'Fransk Stil' til 'livsbekræftende sommerhusstil'.. Hos mig er det jo lige omvendt.. for omkring 10 år siden, havde jeg total-indrettet i hvid med pastelfarver, meget 'Greeengate-agtigt' og faktisk ret meget som du bor nu - og nu er jeg meget mere ovre i den franske stil.. ( bortset fra at jeg stadig har et svagt punkt for pasteller ti hi ) og så har jeg lige et par andre stilarter.. 1.salen er total New England & fyrtårne, stueplan fransk , herreværelse mere engelsk og nedre plan med bl.a. kontor, moderne dansk.. Lyder det rodet ?
    Nyd dit perfekte hjem, og vis os meget mere..

    Knus!

    ( ps hvor gjorde du af alle dine skønne franske ting ?)

    SvarSlet
  5. Hej Loppe.

    Dem solgte jeg på loppemarked og på Qxl.
    Og for pengene købte jeg alt det Greengate.
    Og de dejlige køkkenting:0)
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.