fredag den 18. juni 2010

Vandflasker...

Jeg blir nødt til at give jer adressen på disse skønne vandflasker eco.family.dk
Vi har selv haft vores i 1 år´s tid og er super glade for dem.
Det bedste ved dem, er at de kan rengøres i kogende vand, så man slipper for bakterier.
Og så er de uden Bishenol-A og Phthalater og kan gå i opvaskeren.
Men for det meste, rengøre jeg dem i varmt vand med sulfo, der efter skyller jeg dem og sætter dem med tuden nedad i en skål med kogende vand, og bruger bagefter vandet til at skylle flaskerne rene indeni.

Der følger en holder med, så flaskerne kan stå op inde i køleskabet.
Da vi fik dem, lavede jeg en regel her i huset, at vi fik hver vores farve, og at vi selv skulle sørge for, at man selv rengjorde og vaskede ens egen flaske.
(Der er ikke noget mere træls, end når man regner med, at skal ha´en iskold vand, så står flasken tom på bordet.)
Men den regel gik kun en uge´s tid, så var det mig, der stod for rensning og opfyldning:0)
Så det skal i lige være forberedt på, også kan ske hos jer, hvis i investere i flaskerne.

Deres produkter er værd at se på...
Og så er prisen til at ha´med at gøre.
159 kr for 5 stk incl. holder.
Ekstra propper kan købes.





6 kommentarer:

  1. Hei :)
    For et nydelig hjem du har, drømmehjem!
    Takk for fin kommentar på bloggen min.
    Nå kan du finne oppskrift på festival-klapper på oppskriftsbloggen min : http://ullkurven.blogspot.com/2010/06/festival-klapper

    Jeg tror jeg må bruke en hel ettermiddag inne her hos deg :) Mye flott.
    Ha en fin weekend

    SvarSlet
  2. De er fine. Slipper man for den plastiksmag, som der er ved mange plastikdrikkedunke/flasker?

    Kram
    Linda

    SvarSlet
  3. Ja! de smager bestemt ikke af plastik og er uden bishenol-A og phthalater.
    Og så kan de tåle at komme i opvaskemaskinen.
    Knus Susi

    SvarSlet
  4. takk for koselig kommentar.
    god helg til deg også.

    hilsen oss i gledelig

    SvarSlet
  5. Hvor fine - tak for tippet.
    Go weekend

    SvarSlet
  6. Fine flasker, og lurt med hver sin farge :-) Er det ikke rart det der med at det tilslutt er mammaen i huset som ender opp med rengjøring :-P

    Ha ei topp helg og klem fra Siv

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.