mandag den 31. maj 2010

Så kom der endelig lidt varme.

Det var da godt nok på tide, at vi fik lidt varme:-))
Vi har fået ryddet ud i kælderen og haven.( det fyldte en stor trailer)
Der var desværre mange af mine krukker, der var blevet ødelagt af den hårde vinter.
Så nu skal jeg ha´syet betrækket til mine madrasser til verandaen, så vi kan ligge derude i det dejlige vejr, Viser lige lidt billeder fra verandaen, kunne ikke lade vær med at tage lidt billeder, af min flotte clematis,( som blev sat sidste år), og mit fine gamle bord, som jeg har købt på loppemarked for 175 kr.
Bordet er desværre ikke så bredt, men har lige fundet en løsning, så nu mangler jeg bare Kenneth gider hjælpe mig igen igen...
Læg mærke til den fine espalie, den har Kenneth lige lavet og sat glas i, så vi kan ligge i tørvejr på bænken.
Og så behøver jeg ikke tage alle mine puder ind hver dag, det blir skønt.
Imens vi var godt igang med at få ryddet op, spurgte vores søn Christoffer, om jeg nu havde husket, at han skulle ha´ kage med i klassen´s time imorgen???
Må indrømme, at jeg havde glemt alt om kage.
Så ham og Kenneth måtte lige i Rema og handle ind til grøn kage...
Så nu er den bagt og klar til imorgen.









9 kommentarer:

  1. Varmen lar vente på seg her i Trondheim også, men håper den kommer snart :-)

    Så fin og hyggelig verandaen din så ut til å være - der blir det nok mange koselige timer i sommer :-D

    Lykke til med kakebaking og ha en fin kveld

    SvarSlet
  2. Hejsa Susi hvor ser det dejligt ud hos jer. Sikke noget fantastisk vejr idag. Nu kommer sommeren mon ikke:-)
    Fedt bord du har på verandaen. Du har dig vist en god handymand.... skønt.
    Rigtig god uge til dig.
    Mange hilsner fra Louise

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder af din hyggelige veranda. Der gad jeg godt sidde og spise en lækker frokost :) med udsigt til din skønne klematis. Glæder mig til at se hvilke hynder du får syet.
    Kh Birthe

    SvarSlet
  4. Dejlig veranda du har, så fine billeder derfra!

    Hav en dejlig dag!

    Knus fra Helle

    SvarSlet
  5. Hei på deg:)

    Så koselig du har det hos deg:):)
    Håper fin været og sommeren er kommet for å bli hos dere:):)

    Ha en skjønn kveld:)

    Klem fra Kari:)

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint, den hvide stil med den flotte veranda er da perfekt. Lige til en god gammel dansk film, det kunne da vel bruges til kulisse...

    SvarSlet
  7. Flot - som altid :-)
    God weekend
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  8. Hej!

    Tusen takk for tips ang. vores trap!
    Du sier at det ikke var smart at olie trappen med ludolie. Men jeg har tænkt at bruge olie med hvidpigment. Tror du det er annerledes?
    Fint om du kan hjælpe mig lidt mere, jeg bliver i tvivl om hvad jeg skal gøre...

    Jeg lægger mig til som følger :-)

    Kram Kristine

    SvarSlet
  9. For en herlig veranda du har!! Her skal det sikkert nytes mang en lys, nordisk sommerkveld! Håper vi får mange av dem denne sommeren :o)
    Takk for at du la deg til som følger på min blogg. Jeg legger meg gjerne som følger på din også!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.