lørdag den 8. maj 2010

Greengate puder...

Det har været nogle hårde dage med møder her og der, når jeg alle helst ville sidde ved min symaskine.
Men nu er puderne endelig blevet færdig.
Fik syet to i 60 x 60 og fire i 50 x 50 cm og de passer perfekt ind med de puder jeg har købt,  så nu er der masser af puder til vores bænk, den måler ca 4 meter, så der skal nogle puder til.
Nu mangler jeg kun at sy betræk til madrasserne til bænken.
Og så mangler der lidt varme, det er bare så koldt og træls, når man gerne vil ud i haven og hygge sig.
Men mon ikke det snart vender...
Alle puderne er syet af viskestykker, og det småternet er fra Stof og Stil.
De små blomster der er syet på to af puderne, har jeg også selv lavet, den jeg har brugt til at lave dem med,
hedder Quick YO-YO Maker og kan købes i Stof og Stil.
Findes i mange størrelser og koster fra 44,95 til ca 60 kr.
Det er rigtig nemt og hyggeligt, at sidde med og så kan man få brugt alle sine rester.
Ha´en dejlig weekend allesammen.

Knus Susi









6 kommentarer:

  1. Jeg er dybt dybt imponeret over hvor fine de er dine puder.. Ikke at jeg tvivler på dine evner, men de er bare SÅ super flotte.. Og ingen andre har vel sagtens nogen magen til :-).. Får helt lyst til et blogtræf i din bænk.. Hi hi:-)

    SvarSlet
  2. Tak søde Gitte.
    Det kunne da være så hyggeligt med et blog træf på bænken:-)
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hej Sussi,

    super dejlige puder du her har lavet...:-o)
    Sjovt jeg syer også puder af viskestykker, det er faktisk billigere end at købe stof.
    Når det drejer sig om mærker som Greengate og andre.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Hvor er de blevet fine dine puder! Har ventet spændt på at se,hvordan de kom til at se ud..og super flotte er de jo!! Rigtig go´ weekend fra Louise:-)

    SvarSlet
  5. Hej Lisbeth.
    Ja! det er faktisk en billig måde at sy puder på.
    Og hvis man er heldig, har Netto også tit nogle viskestykker til en rund tier.
    Fyldet køber jeg altid i Ikea.
    Deres fyld er super godt og billigt.
    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Fine puder - især den med fuglen på.
    Kh Line.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.