torsdag den 29. april 2010

Nybagte varme hveder.

Imens jeg klippede stoffet klar til mine puder, kom jeg i tanker om, at det jo er idag vi skal ha´varme hveder.
Så jeg smed alt hvad jeg havde i hænderne, og gik igang med at lave dej til hvederne.
Nu er de klar og rigtig lækre.
Opskriften fandt jeg hos Arla.dk den er nem og lige til at gå til.
Uhm! glæder mig til vi skal sætte tænderne i dem i aften.
Og rigtig råhygge, det er jo fridag imorgen...
( Har lige smagt dem, de var rigtig, rigtig gode, super opskrift).
Vil helt klart bage nogen til fryseren, så vi altid har hjemmebagt brød...



8 kommentarer:

  1. this is so beautiful nice collors, greetings fromn Irma from the Netherlands

    SvarSlet
  2. Kommer lige forbi for at ønske dig en god Bededagsferie. Her skal aftenen også nydes med varme hveder. :-)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Hej Susi.. De ser rigtig lækre ud dine hveder!Jeg har ikke haft tid til at bage selv men mon ikke mine købe hveder er ok!( Har travlt med at gøre klar til konfirmation;-)
    Go bededagsferie fra Louise:-)

    SvarSlet
  4. åh ser ut som herlige boller!! masse flott greengate du har!! god helg klem fra Lillan

    SvarSlet
  5. Hej Susi
    Uhmm hvor se de hveder bare lækre ud,mums. :)Det greenegate ser nu også ret lækkert ud. ;O)
    Sikke noget lækkert stof du har købt. Glæder mig til at se puderne færdige
    Du må ha' en rigtig dejlig storbededags ferie.
    Knus

    SvarSlet
  6. Hej Susi,

    dejlige hveder, vi har fået hveder både torsdag aften, fredag eftermiddag og idag har vi været hos min ældste datter sammen med resten af familien og spist dejlige hveder IGEN.

    God weekend fra

    Lisbeth

    SvarSlet
  7. Hej Lisbeth.
    Det et skønt med varme hveder.
    Vi har også nydt godt af de varme hveder hele weekenden.
    Bagte rigeligt, så vi havde til fryseren.
    Det er bare en kanon opskrift, den på arla.
    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Hold da op, sikken meget overskud du har...
    Og resultatet ser også super lækkert ud, og har med garanti smagt meget bedre end den pakke Hveder jeg købte i Rema 1000 i sidste øjeblik.

    Stine:)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.