mandag den 12. april 2010

Forskellige opstillinger.

Fik bare sådan lyst til at flytte rundt på mine pynteting idag, selvom jeg egentlig skulle ud i haven, i det gode vejr.
Men jeg manglede at fjerne alt mit påskpynt, samtidig med der trængte til at blive vasket puder og tæpper.
Det er faktisk svært at rokere rundt på pyntetingene nogen gange, jeg kan gå helt istå, når jeg er vant til at de står et bestemt sted.
Men hvor er det dejligt, når der sker lidt forandring.
Kunne ikke holde ud at se på det samme hele tiden, og det er ikke meget der skal til, før man føler man har fået et nyt rum.
Her får i nogle billeder af forskellige opsætninger jeg prøvede.
















Læg mærke til de fine muffins i gips, er de ikke fine:-)
Dem købte jeg på Løndal gods sidste sommer.

8 kommentarer:

  1. Hej Susi. Kagerne er bare så søde, jeg har lige købt 4 sæt, kunne slet ikke få nok. Skønt og hyggeligt hjem du har, kan se der er tænkt på alle detaljer. Flot, Flot, hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Susi...:-o)

    Forstår godt hvordan du har det. Hvis jeg har fundet en god opstilling kan det godt gå noget tid før jeg laver om, men så køber jeg noget nyt eller finder noget jeg har glemt jeg havde også sker der noget.Før i tiden var jeg konstant igang med at flytte rundt på alting..:-)
    Alle dine opstillinger er fine, men den sidste med glasklokken får 1. plads af mig.

    Knuz fra Lisbeth i Hals

    SvarSlet
  3. Hej Susi,
    Jo, det kan jeg også nikke genkende til - og det er både i butikken og i privaten. :-)
    Jeg har svært ved at vælge, men jeg tror nu også at jeg hælder til den sidste med glasklokken, men hvad valgte du? :-)
    Knus, Birgitte.

    SvarSlet
  4. Jeg valgte selv den første, da den skulle stå i stuen.
    Syntes det virkede lidt for køkken agtigt, med klokken.
    Og så elsker jeg den blomstret skærm fra BTC.
    Den giver lidt spræl til alt det hvide.
    Men det er sjovt, når først man går igang, så får man lyst til at flytte om på
    det hele.

    SvarSlet
  5. Hej Susi

    Hvor ser det rigtig fint ud..... og sikke nogle skønne skønne kager hvor er de fra?
    Dejligt hjem i har hvor det bare er gennemført i stilen:-)
    En kollega og jeg sad forleden og gættede på hvilket job du havde? Vi blev til sidst enig om at det vist var noget kreativt.

    Rigtig god uge til dig.

    Mange hilsner fra Louise

    SvarSlet
  6. Hej Susi..Ja det er altid dejligt at flytte rundt og om på tingene!!Er helt vilde med dine lamper!! Go dag Louise:-)

    SvarSlet
  7. Hej Susi
    Jeg kender det alt for godt med at tingene kommer til at stå samme sted i alt for lang til. Måske jeg skulle prøve at flytte lidt rundt her i weekenden.:)
    Jeg havde også valgt den øverste. Skønne små muffins. Vild med den blå lysestage.:)
    Kan du skifte lampeskærm på den lampe? Den er super flot:)
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  8. Ja, man kan sagtens skifte skærme, men jeg har en af hver lampe.
    Elsker de lamper de har hos Btc.
    Men den blomstret skærm har jeg købt for 8 år siden og den fås ikke mere.
    Ville ellers gerne ha´ en mere.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.