lørdag den 20. marts 2010

God ide til små penge.

Igår var jeg en tur i Ikea, hvor jeg faldt over denne fine ramme til ikke mindre en 7 kroner.
Det vildt at den kan fremstilles til de penge...
Men istedet for at bruge den som ramme til et billede.
Fandt jeg på denne ide...
Det var min mening, at jeg skulle skrive, den menu  jeg ville servere på billedet,
Men det endte med et lille vers, som bare skal stå som pynt på bordet, når jeg får gæster.
Hvis du har lyst, kan du printe det løse billede ud og bruge f.eks  nu hvor der er konfirmationer.
Tryk på billedet med musen, så kan i bedre se hvad der står...
P.s
Der kommer lige et ekstra kort med en tydligere skrift, dette kort kan også gemmes og printes ud...









2 kommentarer:

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.